Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ציוד לאימון כושר – המשמעת שלך על המתח

המתח תלוי בין שני הקירות וכל שנשאר הוא המשמעת שלך. בינתיים אתה מחזיק ספל קפה ביד ובוהה במוט המתכת. מאיים משהו, מפתה משהו, אבל כל עוד הקפה מפתה יותר אזי הכושר יישאר ציוד ואתה תלך לישון עם הכרס. בינתיים, כושר גופני מתחיל עם ציוד לאימון כושר ואחר כך נדון באיך ומתיי.

אם תשאיר את אביזרי הכושר עומדים ותתלה עליהם בגדים אזי הצמיגים שעליך יישארו תלויים, אבל אם תזיז את הבגדים ותתלה את עצמך על המתח או על המקבילים, אז אתה תימתח והבגדים החדשים שלך יתכווצו במידה אחת או אפילו שתיים.

לשם מה לקנות ציוד לאימון כושר?

הכל ענין של ניסיון. אנשים קנו אלפי מינויים לחדרי התעמלות ואחרי פעמיים או שלש הפסיקו להגיע, לא לפני שדמיינו את עצמם הופכים לרוקי ארבע וחמש ולא לפני שדמיינו את עצמם רצים ברחבי מגרש הספורט בבית הספר של הילדים לקול שריקות התפעלות של מורים ותלמידים גם יחד.ברם, כאמור, חלומות לחוד ומעשים לחוד.

צילום: חופשי

אם כן, רכישה של מנוי להתעמלות בחדר כושר מצויד היטב אין בה די כדי לגרום לאנשים להתעמל. וסיבותיהם עמם; הגעה מאוחרת מן העבודה, ריבוי מחוייבויות, הקור, החום, מיקום הכוכבים ועצלות כללית. אין זה משנה, הנסיון הראה שהסיכוי האמיתי להתעמל הוא באמצעות ציוד לאימון כושר שקונים לבד ומתקינים בבית. עדיין, לא סתם הכותרת מכילה את המילה משמעת, הלוא את הציוד אפשר לקנות ולהתקין ולהעמיד ולהתאים ולתלות, אבל איפה אפשר לרכוש משמעת. ואם היינו יכולים לקנות אותה אזי מקום המכירות היה עושה על כולנו הון. בינתיים אנחנו מטפחים את העצלות ומשאירים את אימוני הכושר והציוד בחדר האחורי.

החלק האופטימי הוא גם יתרון וגם הבטחה. כאן אפשר כמעט להבטיח למי שיתחיל, שאחרי ההתחלה אפשר להתמכר להתעמלות. אפשר להתמכר לתחושה טובה של הצלחה, כמו גם למאמץ ומאמץ זה כייף. לא, לא התכוונו להנאה שבסבל, כי את זה נניח לפולניות. כאן התכוונו להליך ביולוגי. בשעת מאמץ מפריש המוח אדרנלין ודופאמין ואחריהם, אם הם נמצאים מספיק זמן, אנחנו פוגשים גם את האנדורפין והסרוטונין מהלכים בעליזות כשעל פניהם חיוך רחב. אם הגעת אליהם ועשית אימון כושר עם הציוד שקנית, אז אחרי מספר פעמים תרצה בהם שוב ושוב. כאלה הם, ממכרים.

לכן מדברים על ספורטאים שמכורים לאדרנלין, גם אם זה במקרים קיצוניים  אבל בכל מקרה, ההשפעה של אנדרופין למשל, דומה מאד להשפעה של אופייאטים שונים המופיעים בכדורי הרגעה ומשככי כאבים שונים. אם תרצה, ציוד לאימון כושר הוא הצעד הראשון שלך בדרך אל שיכוך כאבים, חיזוק הגוף ואחריהם קלילות ובריאות, שהן תוצאות נילוות וטבעיות למה שתעשה אחרי שתתרגל התעמלות עם ציוד לאימון כושר מן הסוג המשובח.

Exit mobile version