Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

צילום צנרת: מה אנחנו בביובית מציעים לכם?

אצלנו בחברת ביובית תקבלו צילום צנרת איכותי ומקצועי, אשר נועד לאבחון תקלות בצנרת הביוב. אנחנו בחברת ביובית משתמשים בטכנולוגיות חדישות כדי לצלם ולאתר מגוון תקלות במערכת הביוב. בכך זה חוסך זמן יקר ושבירת תשתיות חיוניות במערכת הביוב.

אצלנו בחברת ביובית תוכלו לקבל צילום צנרת על ידי מצלמות משוכללות בשירות איכותי ללא פשרות. אנו מתעדכנים כל העת בטכנולוגיות חדשות שיאפשרו לנו לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו ולכן צילום צנרת תואם לטרנדים עדכניים וחדישים לאיתור תקלות במערכת הביוב ללא שימוש באמצעים פולשניים היכולים לגרום להרס בצנרת ובתשתית הביוב.

פרט לצילום צנרת, אצלנו תוכלו לקבל צילום קו ביוב במחיר 549 ₪, שאיבות ביוב ופתיחת סתימות ביוב במחיר 499 ₪ וכן חיתוך שורשים במחיר 799 ₪. נוכל לספק לכם גם שירות שאיבת הצפה במחיר 499 ₪.

Pixabay

מבחינת צילום צנרת, ישנם סוגים מגוונים של מצלמות שנועדו לצלם את מערכת הביוב כדי לאתר תקלות בתוכה. שני סוגים בולטים של מצלמות המיועדות לצילום צנרת הן מצלמות סיב אופטי, שמהותן היא החדרת צינור דקיק עם מצלמה, ואילו הסוג השני מדבר על מצלמות העובדות בעזרת קרינת אינפרא-אדום ומשדרות את המידע באמצעות צבעים המתקבלים על המסך מעיבוד המידע במערכת הביוב.

היתרון הגדול של צילום צנרת הוא שאין צורך לשבור ולפתוח את הביוב היות ואנו רואים את כל המתרחש במערכת הביוב, באמצעות המצלמות, המשדרות את המידע אודות התקלה במערכת הביוב.

כמו כן, לא חייב לבצע צילום צנרת רק כשיש בעיה כלשהיא במערכת הביוב. ניתן ומומלץ לבצע צילום צנרת גם לצורך תחזוקה קבועה, לא בהכרח כשיש בעיה, רק לבדוק בתקופות קבועות שהכל תקין במערכת הביוב. צילום צנרת יעיל גם בעת מעבר לבית חדש, כשנרצה לבדוק שהמערכת תקינה לפני שנתחייב על קניית הבית המיועד. צילום צנרת הוא יעיל גם בבתים ישנים כשנרצה לאתר תקלות מבעוד מועד, בשל תשתית חלשה וחלודה בבתים ישנים. בסופו של דבר, צילום צנרת אפקטיבי לעידן המודרני ולא דורש הרס המבנה או התשתית הקיימת.

שורשים בתוך הביוב: ביובית מציעה לכם פתרון יעיל לבעיה

צמיחת שורשים בתוך הביוב היא אחת הבעיות הנפוצות בבתים המצויים ליד מוקדי צמחייה ועצים. שורשי הצמחייה והעצים יכולים להתפשט לאזורים בתוך הביוב ולגרום לסתימות ולסדקים במערכת הביוב. שורשים בתוך הביוב הם בעיה מציקה ולא נעימה בבתים למיניהם ולכן אנחנו בביובית יכולים להציע לכם פתרון לבעיית שורשים בתוך הביוב. אנחנו מציעים לכם, קודם כל, שימוש במכשור מתקדם, בשטיפה של מערכת הביוב בלחץ מים בזרם גבוה, אשר שוטף בעוצמה גבוהה את השורשים בביוב. אנחנו גם יכולים לספק חיתוך שורשים בתוך הביוב במחיר 799 ₪ וכן נוסיף לכם טיפול מונע, בעזרת חומר מיוחד, כדי למנוע התפשטות עתידית מחודשת של השורשים לתוך מערכת הביוב.

שורשים בתוך הביוב הם בהחלט בעיה מטרידה אך אם תפנו אלינו נוכל לפתור לכם את הבעיה בקלות ובשירות מקצועי ויעיל. אצלנו בחברת ביובית תקבלו תיקון כללי ומקצועי לבעיית השורשים המתפשטים במערכת הביוב כך שתוכלו להיות רגועים שאתם מקבלים שירות מקצועי ואיכותי מצוות העובדים המיומנים שלנו שישמחו לעזור לכם. אנו משתמשים בציוד וטכנולוגיות חדשניות כדי לאתר את התקלות במערכת הביוב, כגון צילום צנרת,  וכן במערכות מתקדמות לטיפול בבעיות המגוונות במערכת הביוב. אל תהססו ופנו אלינו כבר כעת כדי לטפל בבעיית שורשים בתוך הביוב אצלכם בגינה או בכל מקום אחר שבו אתם זקוקים לשירותינו.

Exit mobile version