Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

צילומי היריון – בטבע או בסטודיו?

תקופת ההיריון היא ללא ספק אחת התקופות המיוחדות והבלתי נשכחות ביותר בחייה של אישה ושל כל זוג או משפחה. תקופה מרגשת ומלאת ציפיות, לעיתים גם קשה ומאתגרת אך לבטח מלאה בשמחה וציפייה לנס החיים שעתיד להתגשם ממש בקרוב. מכיוון שמדובר בתקופה ייחודית מאוד, הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזיולוגית, מעוניינות נשים רבות לתעד באופן מקיף ואיכותי את התקופה הזו, כך שיהיה להן למזכרת לכל החיים, וגם על מנת שיוכלו להראות לילד/ה שייוולדו כיצד נראתה אמא שלהם כאשר היו עדיין בבטן.

בתחום צילומי ההיריון ניתן ללכת לכיוונים שונים, כאשר מרבית הנשים אשר בוחרות לעשות צילומי היריון מקצועיים מעוניינות בצילומים בסטודיו המתמחה בכך, או בחיק הטבע. מה מאפיין כל אחת משתי האפשרויות ומה יתאים יותר לך, כאישה הרה, לתיעוד תקופת ההיריון שלך?

צילומים מקצועיים בסטודיו לצילום המתמחה גם בצילומי היריון

אחת האפשרויות הפופולאריות ביותר לצילומי היריון בקרב נשים הרות הוא סשן צילומים בסטודיו לצילום, המתמחה בין היתר גם בצילומי היריון. דוגמה טובה לכך ניתן למצוא בסטודיו עדיגיטל בתל אביב, המארח מדי שנה אינספור נשים הרות לסדרות מרהיבות של צילומי היריון מרגשים.

צילומי הריון. באדיבות Pixabay

קיימים מספר יתרונות ברורים לצילומי היריון הנערכים בסטודיו לצילום המתמחה בכך – למשל, נוח לנשים הרות הרבה יותר להעביר כמה שעות בסטודיו נוח ומאובזר, מאשר במקומות אחרים אשר אינם מיועדים לכך. בסטודיו המארח נשים הרות ניתן למצוא כמובן מקומות ישיבה רבים נוחים, שירותים מרווחים בהם ניתן להתארגן בנוחות לאורך היום, פינת קפה ומקום בו ניתן לשבת ולאכול משהו לאורך היום ועוד שאר דברים קטנים אך חשובים ואפילו הכרחיים עבור נשים בהיריון, במיוחד בחודשים המתקדמים יחסית של ההיריון.

יתרון נוסף הוא כמובן התנאים המושלמים לצילומים – מדובר במקום אשר בנוי ומעוצב במיוחד לצורך צילומים מקצועיים, כך שמבחינת תאורה, מקום להצטלם בו, רקעים שונים המתאימים לצילום, ציוד מקצועי וכד' – מדובר במקום המושלם לפעילות זו.

צילומי היריון בחיק הטבע

למרות שמדובר באפשרות פחות נפוצה, נשים רבות בוחרות גם בחיק הטבע כסט הצילומים לתמונות ההיריון שלהן. גם כאן קיימים מספר מאפיינים אשר הופכים את הבחירה הזו לברורה יחסית, ובראשם הנופים היפים והרצון לשלב את המוטיב של ההיריון עם רקעים טבעיים, פסטוראליים, ירוקים ופורחים. שדות של פרחים, אזורים עם חורש טבעי, חוף הים או אפילו נוף מדברי מהפנט – כל אלו ועוד עשויים להוות מיקום מרהיב לצילומי היריון.

במקרה של צילומים בחיק הטבע חשוב רק לקחת בחשבון כי לאישה ההרה עלול להיות מעט לא נוח, ולכן כדאי להצטייד ולהתארגן מבעוד מועד – מומלץ שלא לנסוע למקום רחוק מדי מהבית ולהביא איתנו כיסאות או כריות, ביגוד חם במידת הצורך, משהו לאכול, מים לשתייה וכד', כך שיום הצילומים יעבור בנוחות ובנעימות…

Exit mobile version