Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

צילומי משפחה מורחבת בסטודיו מקצועי

המצלמה הראשונה הומצאה כבר בשנת 1826, הצילומים בוצעו בשחור לבן, ורק בתחילת המאה ה-20 החלו לצאת לשוק מצלמות צבעוניות. עם יציאתה לשוק של המצלמה הראשונה החלו בני אצולה ומשפחות חשובות להזמין צלם מקצועי לתיעוד המשפחה המורחבת.

לאורך השנים ובעקבות התפתחות השוק, היה נהוג לתעד את המשפחה באירועים חשובים, וכיום המסורת ממשיכה ומשפחות רבות נוהגות להגיע לסטודיו מקצועי כדי לתעד מבעד לעדשת המצלמה את המשפחה המורחבת, כלומר צילום כל בני המשפחה, לרבות סבים וסבתות, הורים, ילדים, נכדים ובמקרים מסוימים גם נינים.

מתנה מקורית ומרגשת לסבא וסבתא

בישראל יש משפחות גדולות, וכפי שנאמר בשיר: "ילדים זה שמחה, ילדים זה ברכה", ככל שהמשפחה גדולה יותר כך האושר רב יותר. כדי לתעד את המשפחה המורחבת מומלץ לבחור סטודיו מקצועי המתמחה בצילום של משפחות, אפשר להזמין את הצלם וצוותו גם לבית המשפחה או לבחור צילום בחוץ, לדוגמה צילום אמנותי על רקע הים, בחיק הטבע, בפארק מטופח, על רקע מבנה היסטורי ובעל משמעות וכדומה.

את הצילום המרגש אפשר להעניק כמתנה מקורית ומלהיבה לסבים ולסבתות, בבתים רבים בארץ ניתן לראות צילום של כל בני המשפחה תלוי בגאון על הקיר בסלון. צילומי משפחה נועדו לתעד את הדורות השונים, זהו מסמך חשוב למשפחה והצילום עובר מדור לדור על מנת להכיר את הרקע המשפחתי ולתעד את ההיסטוריה של המשפחה לאורך ציר הזמן.

צילומי משפחה. צילום: לימור אהרון מפוטופרי

לראות את התמונה השלמה ואת כל חלקי הפאזל המשפחתי

כאמור, מומלץ לכולם לפנות כמה שעות ביומן ובסדר היום הלחוץ כדי להגיע לסטודיו וליהנות מיום צילומים האורך כשעתיים עד שלוש שעות. אפשר להגיע לסטודיו עם בגדים להחלפה, אביזרים שונים הקשורים למשפחה, חיות מחמד והצילום מתאים לכל הגילאים. בסטודיו יש את כל הציוד הנדרש לצילום מקצועי ואיכותי, לרבות ציוד צילום, רקעים שונים, מבזקים, תפאורה ואביזרים מדליקים שונים.

כדי למצוא סטודיו המתמחה בנושא אפשר לחפש בגוגל צילומי משפחה מתנה לסבא וסבתא ולאחר עיון בגלריית התמונות אפשר להתרשם מהמקצועיות של הצלמים, מהפן האמנותי של התמונות ומחשיבות הצילום של בני המשפחה. את הצילום אפשר להדפיס בשלל גדלים לבחירה, בנוסף זוכים לאלבום תמונות מהודר עם הצילומים הטובים ביותר. בזמן הצילומים אפשר לצלם גם את הסבא הסבתא יחדיו, עם הנכדים והנינים, ולצלם את ההורים עם הילדים, וכמובן צילום של כל המשפחה המורחבת. את הצילום של המשפחה המורחבת אפשר להדפיס על קנבס, למסגר את הצילום ולתלות אותו על הקיר.

בסיום יום הצילומים בסטודיו, בוחרים את התמונות הטובות והיפות ביותר, צוות הסטודיו מלטש את הצילומים הנבחרים בפוטושופ, ולאחר מספר ימים האלבום המשפחתי מוכן. כאשר המשפחה מתרחבת כדאי ליזום צילום נוסף, ולמעשה לתעד אחת לתקופה את המשפחה כדי ליצור תמונה שלמה ועדכנית, וכדי ליהנות ממזכרת לכל החיים.

 

 

 

Exit mobile version