Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

צימרטופ משנים את חווית הזמנת הצימרים און ליין

אם אתם רוצים להזמין צימר בצורה נכונה, אם אתם להגיע אל החופשה שלכם ולא להתאכזב, חשוב שתדעו כי לאחרונה חווית האירוח השתנתה פלאים, וזאת בשל אתרים שונים המאפשרים כמה שיותר פרטים אותנטיים אודות כל צימר שישנו בארץ.

בעבר, אם היו רוצים לגלות יותר אודות צימרים, היום הנופשים נכנסים לאתר של הצימר או המלון המבוקש וצופים בתמונות באתר שלא תמיד היו אותנטיות או משקפות את המציאות, כמו גם קריאה של חוות דעת באתר שלא תמיד היו אמתיות או אובייקטיביות.

עם זאת כיום באמצעות אתר צימרטופ המצטרף לשאר אתרים שמקנים חוות דעת אמתיות על מקומות לינה – ניתן לשפר את וחווית הזמנת הצימרים וליהנות מחופשה טובה הרבה יותר.

אבל מה יש באתר צימר טופ אשר מאפשר אינדיקציה נכונה אודות צימרים?

אתר צימרטופ הוא כזה שניתן להתמצא בו בקלות ולחפש חופשה תוך קבלת מקסימום מידע. האתר נחשב לאחד המושקעים והאינפורמטיביים ביותר, כאשר בין הקטגוריות והמידע ניתן למצוא:

חלוקה לסוגי צימרים – באתר מחולקים הצימרים לפי סוגים כמו למשל צימרים מבודדים, צימרים לזוגות, למשפחות, לקהל הדתי ועוד.

הודעה על צימרים פנויים – באתר ניתן לקבל הודעות המלצות לגבי צימרים פנויים. בימים של חגים וימים מיוחדים כמו גם בסופי שבוע: רבים הצימרים התפוסים ולכן באמצעות קבלת הכוונה ובהודעה על מקומות פנויים, ניתן לארגן חופשה בקלות.

הצעות מחיר – עוד ניתן למצוא בצימרטופ גם הצעות מחיר. בכניסה אל הצימרים השונים אפשר לדעת מהי העלות של מחיר ללילה, לסופ"ש לחגים ועוד.

מחפשים צימר עם שקט, שלווה ורוגע?
צילום: pixabay

בחירה לפי אזורים – מה שמקל על הבחירה בצימר וממקד את הנופשים היא בחירה לפי אזורים. האתר של צימר טופ מקנה את האופציה להתמקד בצורה טובה יותר בזמן החיפוש.

הודעות אודות מבצעים והנחות – באתר ניתן לקבל התראות אודות מבצעים והנחות. באמצעות הודעות אלה ניתן להוזיל עלויות במידה רבה.

תמונות אותנטיות – אם באתרים של צימרים מפורסמות תמונות שעברו עיצוב וליטוש שעלול להטעות את הנופשים, הרי שבאתר צימרטופ ניתן לקבל אינדיקציה נכונה על ידי תמונות אותנטיות שמפורסמות באתר.

המלצות אמתיות  – בהמשך לתמונות באתר ניתן למצוא גם חוות דעת של נופשים שחוו את הצימר ושהו בו ובכך לדעת מהו הדירוג של הצימר, האם כדאי להגיע? לשם ומה היתרונות של כל מקום.

חיפוש לפי מילים – אם אתם מחפשים צימר ספציפי תמיד תוכלו במנוע החיפוש של האתר לבצע חיפוש ממוקד יותר ולמצוא צימרים גם במקומות מבודדים שלא חשבתם שצימרים או כל מקום לחופשה קיים בהם.

אז כיצד אפשר למצוא צימר דרך צימר טופ?

על מנת לחפש את המקום הנפלא לחופשה הבאה שלכם לא צריך לעשות יותר מידי. כדי לנפוש בחכמה ובראש שקטן כל מה שצריך לעשות הוא להכנס לאתר, לבחור מיקום, לסנן את הצימרים לפי דירוג, וכמובן לפי מנחיר ובכך למקד את הבחירה שלכם. עוד טיפים על בחירת צימרים.

עוד תוכלו להכנס לאתר ולבצע בחירה באופן רנדומאלי ובכך לצאת אל חופשה ספונטנית במיוחד וכזאת שתעבור בראש שקט.

Exit mobile version