Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

צימר עם בריכה פרטית

אחת החופשות המהנות ביותר עבור ישראלים ותיירים המגיעים מחו"ל היא חופשה באווירה כפרית במקום מבודד, יחסית. לרוב, בישובים כפריים שלווים ואחרים. צימר עם בריכה פרטית בצפון הינו דוגמא מקובלת מאוד לבילוי כזה. בחופשה כזאת יש יתרונות רבים מאוד. ראשית, היא אינטימית ופרטית ללא נוכחות של מבלים ואנשים אחרים איתם מתחככים בבתי מלון גדולים. האירוח הינו נדיב ומוקפד מאוד. יש בצימר את כל או מרבית הפונקציות הנדרשות לצורך שהייה ממושכת בו. רמת הגימור בו גבוהה וזאת מבלי להמעיט מחשיבות הסביבה הכפרית בו הוא ממוקם.

צימרים רבים מיוצרים מעץ המוסיף ייחודיות למקום, אבל גם באלו הבנויים אבן משלבים אלמנטים כפריים וחומרים דוגמת עץ, זכוכית, אבן נאה, מתכת ועוד. העיצוב נאה לעין ונעים לשהות בהם. ביחידות כאלו המותאמת לזוגות או במספר בקתות במתחם אחד יש בריכות שחלקן אף מחוממות ומותאמות לרחצת חורף, יש מתקני ספא הכוללים, ג'קוזי ועוד. קיים מרחב פנימי וחיצוני גדול ובחצרות ניתן למצוא מיטות שיזוף, ערסלים, מתקני משחק ועוד. האבזור הפנימי עשיר ויוקרתי. החל ממיטות נוחות, שמיכות קלות לקיץ ושמיכות פוך לחורף, ערכות לשתייה חמה, יין, חלוקי רחצה, נעלי ספא, מגבות, תמרוקי רחצה וסבונים וכדומה.

צימר עם בריכה פרטית. תמונה: pexels

במרבית המקרים, האירוח מבוסס על לינה וארוחת בוקר עשירה. האורחים יכולים לנצל את מתקני הבר בי קיו במתחם ולארגן לעצמם ארוחת ערב או לצאת למסעדות משובחות הממוקמות באזורי התיירות שבסביבה. מי שחושק לבלות בתוך המתחם ולא לצאת ממנו יכול לעשות זאת בזכות המרחב הפנימי הרב המאפשר זאת. מי שמעוניין לשלב טיולים בסביבה הרי שניתן לצאת לטיולי שטח, לרכיבה על אופניים, לאתרי תיירות ואתרי רשות הטבע והגנים ועוד.

צימר עם בריכה פרטית מספק חופשה מושלמת. ניתן ליהנות מג'קוזי נהדר עם כוס יין, לחילופין, להתרווח על כורסא אל מול נוף הררי או ימי בבוקר המוקדם ו/או לעת שקיעה. ניתן למצוא צימרים חלומיים לזוגות, למספר זוגות למשפחות ועוד. כל אחד יכול לבחור את המיקום המועדף עליו בגליל המערבי, העליון, ליד הכנרת, בעמק יזרעאל או באזורים אחרים בארץ. כל חופשה והאיכויות הנלוות לה.

 

 

 

Exit mobile version