Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

צריכים לאחסן את תכולת הדירה? בואו נבדוק כמה זה יעלה

אחסון תכולת דירה הוא צורך שעולה מדי פעם בחייו של אדם, בחיי זוג או בחיי משפחה. אחסון נדרש במצבים שבהם צוברים יותר מדי פריטים והבית קטן מלהכיל אותם; עוברים מדירה אחת לאחרת ופריטים רבים הופכים מיותרים; עוזבים את הארץ לתקופה ארוכה; משפצים את הבית ורוצים לשמור על הריהוט, הציוד והתכולה ולהגן עליה מפני נזקים.

אחסון תכולה לטווח קצר או לטווח ארוך הוא לעיתים הכרח שאי אפשר להימנע ממנו וגם לא כדאי. להפך, אחסון תכולת הדירה מבטיח את שמירתה, מגן עליה מפני פגעים או נזקים וחוסך את הצורך לתקן נזקים או לרכוש פריטים חדשים. מומלץ מאוד לא לוותר על שירותי אחסון, אולם לפני שפונים לקבלת שירותי אחסון, כדאי לדעת מה חשוב לבדוק לפני אחסון התכולה וכמה יעלה האחסון.

מה חשוב לדעת לפני העברת התכולה לאחסון?

ראשית, חשוב לדעת ששירותי האחסון מספקים ליווי מלא החל ברגע הפנייה הראשונית דרך קבלת ייעוץ לאריזה נכונה של התכולה וכלה בהובלתה למחסנים ואחסונה בידי אנשי מקצוע מיומנים. שנית, יש לבדוק אם שירותי האחסון מגובים בכיסוי ביטוחי מלא, וזאת כדי להבטיח פיצוי כספי מלא במקרה של נזק לתכולה. דבר אחרון והוא החשוב ביותר – כדאי לבקר במתחם המחסנים להשכרה שאותו מנהלת חברת שירותי האחסון עוד לפני ההתקשרות החוזית. כדאי לראות איך נראה המתחם ויחידות האחסון שבו – האם יש סימנים לניהול שוטף של החברה בשטח? האם יש עדויות לעבודות ניקיון והדברה? האם יש לחברה תעודת רישוי עסק ואישורים מרשות הכבאות? האם המתחם נקי ומסודר? האם המחסן המוצע להשכרה נקי ואטום? האם יש מענה טלפוני הולם בחברה בכל שעה במשך יום העבודה? כדאי לבקש מהחברה פרטי קשר של לקוחות קיימים ומומלץ מאוד לשוחח עימם ולשאול אותם אם הם שבעי רצון משירותי האחסון.

 (pexels)
התאמה בין שירותי האחסון ובין צורכי הלקוח

התייעצו עם חברת שירותי האחסון בנוגע למגוון השירותים שהיא מספקת. ללקוח שזקוק לאחסון לטווח קצר יתאימו פתרונות שונים מאלה שיתאימו ללקוח הזקוק לאחסון לטווח ארוך. ישנם מגוון שירותי אחסון מצוינים לכל מצב – אחסון במחסנים גדולים; אחסון במכולות; אחסון ביחידות אחסון פרטיות המאפשרות גישה עצמאית ללקוח; ואחסון בקופסאות קשיחות הנשמרות בהאנגרים גדולים. יש לוודא התאמה בין שירות האחסון המוצע ובין צורכי האחסון, ואם מדובר באחסון תכולת דירה, יש להבחין בין אחסון קצר מועד ואחסון ארוך מועד.

מחירי אחסון תכולת דירה

שיעור מחירי אחסון תכולת דירה נקבע בהתאמה לסוג השירות המוצע – כלומר לסוג האחסון המוצע – ובהתאמה לגודל שטח האחסון הדרוש. שטח יחידת אחסון נמדד בקוּבּ ואחסון בשטח שגודלו עד 12 קוב יעלה בין 200 ל־400 ש"ח לחודש. ככל ששטח האחסון גדול יותר, כך יעלה מחירו. אחסון תכולת דירה בת שני חדרים יגיע ל־600 ₪ לחודש; אחסון תכולת דירה בת שלושה חדרים יגיע ל־750 ₪ לחודש, ומחיר אחסון דירה בת 4 חדרים ויותר יגיע ל־25 ₪ לקוב.

שירותי אחסון הם הפתרון הנכון

חשוב לאחסן את תכולת הדירה כאשר עולה הצורך בכך, אולם יש לוודא ששירותי האחסון מחזיקים תקן איכות ושמדובר בעסק מסודר המחזיק בכל האישורים הדרושים, והוא מגובה בכיסוי ביטוחי מלא. חשוב ששטחי האחסון יהיו נקיים, מטופלים היטב ומנוהלים באופן שוטף.

אחסון נבון ומתוכנן היטב ישמור על התכולה שלכם וייתן לכם שקט נפשי בתקופות המעבר המאתגרות.

Exit mobile version