Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

קביעת ראיון בשגרירות ארה"ב

אתם מוצאים את עצמכם מפנטזים בהקיץ על המראות הנפלאים שתיחשפו אליהם מעבר לים, על האטרקציות המטורפות אשר תיקחו בהן חלק, על המספר הרב של התרבויות שתיחשפו אליהן בהנאה ובטוב טעם ובעיקר על תחושת החירות, ההצלחה והאפשרויות האין סופיות. נשמע חלומי? כמובן שיס. אך לפני שתממשו את הפנטזיה האמריקנית, ראשית תתבקשו להגיע לפאתי השגרירות האמריקנית.

בדרך לארה"ב עוצרים בשגרירות

בארץ, נכון לשנת 2018, נמצאות שתי שגרירויות אמריקניות – השגרירות האמריקנית בתל-אביב והקונסוליה האמריקנית שבירושלים. קביעת הריאיון בשגרירות מתבצעת לאחר מספר שלבים הכלולים בתהליך הוצאת VISA USA ויזה לארה"ב

פסל החירות, ניו יורק.
צילום באדיבות: pixabay

בתום שני שלבים אלו, תוכלו לקבוע דרך האתר ריאיון באחת מבין שתי השגרירויות הללו. לריאיון תתבקשו להגיע מצוידים במסמכים הרלוונטיים אשר יוכיחו את זיקתכם לארץ. שימו לב, ההמתנה לריאיון עשויה להיות ארוכה במיוחד ולאלץ אתכם להשתרך בתורים ארוכים. לעומת זאת, ברגע שכבר תורכם הגיע, הריאיון יהיה קצר במיוחד ויתמקד בבדיקת המסמכים ובריאיון קצר שבו תידרשו לענות על מספר שאלות. הקפידו להביא את כלל המסמכים הרלוונטיים – אישורי עבודה, אישורי נכסים וכל אישור אחר שיעיד על קשריכם החזקים לארץ.

מתי ניתן לוותר על ריאיון?

עדכון טרי אחרון ממרץ 2018 בישר לנו על כך שבמקרים מסוימים יינתן פטור מהריאיון בשגרירות. הפטורים מהריאיון הם המבקשים לחדש את הוויזה שלהם, לאחר שהוציאו אותה לאחר שנת 2018 וכשגילם היה מעל ל-14 שנים. במקרים אלו, הם עדיין יתבקשו לחדש את הוויזה שלהם, בתהליך הזה לתהליך הוצאת הוויזה אך ייחסך מהם הצורך להגיע לשגרירות ולבלות בה יום שלם. במקרה זה, הם יתבקשו למלא את הטופס המקוון, לשלם את האגרה ולשלוח את הדרכון החדש שלהם בצירוף הדרכון הישן שבו נמצאת הוויזה ומסמכים נוספים בדואר לכתובת השגרירות. בהצלחה!

Exit mobile version