Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

קונים מאוורר תקרה? מה צריך לדעת

כאשר אנו מעוניינים לרכוש מאוורר תקרה לבית, לעסק או למשרד, אנו צריכים להתאים את הגודל לחלל הקיים. יש הבדל בהתקנת מאוורר המיועד להיות מותקן בתקרה בין התקנתו בחלל סגור או בחלל פתוח. יש לבחור את המאוורר על פי הנתונים שלכם. יש כאלה שמעוניינים במאוורר שתהיה בו תאורה, מה שישמש גם כנברשת לתקרה וגם לקירור החלל שבו הוא יותקן. ישנם עוד אלמנטים שיכולים להשפיע עלינו ברכישת המאוורר המתאים, לדוגמא, אופי השימוש בו, כמה אנשים נמצאים בחלל שבו יותקן המאוורר, ועוד  פרמטרים שעלינו לשקול.

יש לציין כי אנשים רבים לאחרונה, רוכשים יותר מאוורר תקרה לבית, בשל העלויות הזולות והן בשל העיצוב המיוחד והנוחות שבשימוש. היום, רוב המאווררים מגיעים עם שלט רחוק, כך שניתן יהיה להפעיל את המאוורר בקלות בכל מקום בחלל שבו הוא מותקן מדובר על עלויות זולות בחשמל עד ל-40%. בגלל המחירים הגבוהים של חברת החשמל, רבים בוחרים להשתמש במאוורר בעונת הקיץ ולהפחית את השימוש במזגנים.

מאווררים בעלי מנוע שקט ועיצובים מרהיבים

היום, מאוורר תקרה שונה ממאווררים שהיו מיוצרים לפני שנים, כאשר רעש המנוע שלהם היה חזק. הטכנולוגיה בת ימינו לא פסחה גם על המאווררים וייצרה אותם באופן כזה שיתאים לנו מכל הבחינות, הן מבחינת המנועים השקטים, שלטים רחוקים, עיצובים מרהיבים ועוד. בגלל ההיצע הרב והטכנולוגיה המתקדמת בתחום המאווררים, הרבה יותר קל יהיה לנו לבחור מאווררים שיתאימו לצרכינו בחללים השונים בבית, בעסק או במשרד.

צילום: Pixabay

יש לדעת, כי מאוורר תקרה לפרגולה, מתאים לשימוש הן בתקופת הקיץ והן בתקופת החורף. למשל בעונת הקיץ, המאוורר פועל באופן רגיל, כאשר תנועות הכנפיים של המאוורר הם לפי כיוון השעון, אך בחורף, התנועה של הכנפיים של המאוורר, יסתובבו בכוון ההפוך לשעון. פעולה זו בתקופת החורף, גורמת לחום לרדת למטה וע"י כך, נשמרת הטמפרטורה בחלל ופיזור יעיל יותר של האוויר החם, אשר מגיע ממקורות חימום שונים.

גם תאורה וגם אוורור – היתרונות של מאוורר תקרה מעוצב

היום, רוב האנשים רוכשים מאווררי תקרה עם תאורה. אלה הם שני דברים שהולכים טוב יחד. ניתן למצוא מאווררי תקרה שהם בעלי עוצמת אור של 23 וואט, כאשר גוון האור יכול להיות לבן או צהוב רך. ההחלטה כמובן, תתקבל לסוג החדר ולגוגל החלל בו. יש להתייחס כמובן לאלמנט חשוב, שהוא גובה התקרה וסוג התאורה שאנו מעוניינים בה בתור עיצוב והתאמה לחלל, לריהוט ועוד.

Exit mobile version