Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

קורס חשב שכר בכיר – מקדמים את הקריירה

מכללת אינטלקט אקדמון מזמינה אתכם להירשם אל קורס ייעודי עבור חשבי שכר בכירים. מדובר בקורס הנערך כבר שנים רבות במכללה, עומד בכל הקריטריונים הנדרשים ומועבר על ידי מרצים מנוסים ביותר. זהו קורס חיוני עבור כל גבר ואישה המעוניינים להתקדם בארגוניהם הקיימים או בארגונים אחרים, וליהנות מקידום משמעותי של הקריירה מבחינת האחריות, תנאי ההעסקה והשכר, והמעמד בארגון.

כמה מילים על הקורס

קורס חשבי שכר בכירים באינטלקט אקדמון הינו רציני, מקיף ויסודי. מטרתו היא להעניק למשתתפים הבנה מצוינת של עולם חשבות השכר, לרבות כל הקשור בשירותים לעובדי הארגון, היכרות מצוינת עם טפסים של הביטוח הלאומי ומס הכנסה, וכמו כן לתת את הכלים הנחוצים עבור הכנת משכורות.

מלבד זאת, קבלת תעודת חשב שכר בכיר מותנית במעבר מוצלח של בחינות לשכת רואי החשבון בישראל, ולכן הקורס גם עוסק "על הדרך" בהכנה לקראת הבחינות מתוך הכרה מעמיקה של תכניהן. הרמה המקצועית הגבוהה של הקורס באינטלקט אקדמון, ניכרת בין היתר באחוזים גבוהים במיוחד של תלמידינו העוברים בהצלחה את הבחינות, וזאת יחסית למוסדות אחרים בארץ.

צילום: Fotolia

עוד חשוב להדגיש כי הקורס מועבר על ידי מרצים המחזיקים בשנות ניסיון רבות כחשבי שכר, וגם בתור מרצים בקורסים העוסקים בתחום. לכן, המשתתפים נהנים גם מידע פרקטי וטיפים מעשיים חשובים אשר נרכשו בשנות העבודה של המרצה, ובעבודתו בחברות מהגדולות והמובילות בישראל.

מעבר לכך הלימודים במכללת אינטלקט אקדמון נערכים בכיתות קטנות על מנת שכל משתתף יוכל לזכות ליחס אישי וליווי קרב מצד המרצה. הליווי ניתן לכל אורך הקורס בשיעורים, בהרצאות ובמטלות השונות תוך שהמרצה מסייע בהתמודדות עם אתגרים וקשים, התגברות על נקודות קושי, ופיתוח מלוא הפוטנציאל הקיים בתלמיד. כמובן, המרצה גם עוזר לתלמידים להגיע מוכנים באופן הטוב ביותר אל הבחינות המסכמות של הקורס ושל הלשכה.

כדאי לעבור קורס חשב שכר בכיר

כפי שאמרנו, במהלך קורס חשב שכר בכיר מקבלים המשתתפים את הכלים הנחוצים, הן למעבר הבחינות והן להשתלבות מוצלחת בחברות וארגונים שונים במשק. תעודת חשב שכר בכיר ממכללת אינטלקט אקדמון, ממשרד הכלכלה ומלשכת רואי החשבון היא המפתח הרשמי להשתלבות זו, והיא אכן ניתנת למי שעמד בכל דרישות הקורס ועמד בבחינות בהצלחה. התעודות שמקבלים הבוגרים פותחות בפניהם את הדלת למקצוע הנמנה על המבוקשים והמתגמלים במשק הישראלי, עם קשת רחבה של אפשרויות לקידום הקריירה ולהשתלבות בתעשייה, בחברות פרטיות, בשלטון המקומי, במוסדות ממשלתיים ועוד. רק על מנת לסבר את האוזן, על פי סקרים הנערכים מעת לעת נהנים חשבי שכר בכירים מתנאי העסקה גבוהים בהרבה מהממוצע במשק, למשל רכב צמוד מהעבודה ומשכורות שמגיעות ליותר מ- 15 אלף ₪.

 

למידע נוסף על קורס חשבי שכר בכירים ולביצוע הרשמה, התקשרו כעת לנציגי אינטלקט אקדמון בטלפון *9233.

Exit mobile version