Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

קורס עזרה ראשונה לאנשי מקצוע

אנחנו משקיעים זמן רב בפיתוח העסקי שלנו. אנחנו לומדים מקצוע, ממשיכים להתפתח גם לאחר תחילת העבודה ומעשירים את הידע והניסיון בשלל קורסים והכשרות שיעזרו לנו להכיר את השוק ואת הלקוחות טוב יותר. אלא שרשימת הקורסים במכללה או באוניברסיטה, וגם החפיפה במקום העבודה וההתנסות בפועל, כל אלה אינם מכינים אותנו למצבים שבהם נקלע אל המקום אדם שזקוק לעזרה רפואית. כמאמני כושר אנחנו עשויים להיתקל במתאמן שנפצע, סובל מקשיי נשימה או במקרים חמורים יותר – מאבד את ההכרה בזמן האימון. כמצילים אנחנו צריכים להציע מענה ראשוני לנופשים במקום שנפגעים בעקבות נפילה, החלקה או טביעה. כמורים ואנשי חינוך אנחנו עלולים להיקלע לסיטואציה שבה אחד הילדים נפגע, והדוגמאות הללו הן רק ההתחלה. קורס עזרה ראשונה הוא המסגרת הטובה ביותר, זו שתעניק לנו את הכלים הדרושים בכל אחד מהמצבים הללו.

כלים שיעזרו לכם להציל חיים

צילום: באדיבות pixaby

זוהי לא הגזמה פרועה וגם לא קביעה דרמטית כלל וכלל: הידע שתרכשו במסגרת קורס עזרה ראשונה הוא ידע שיכול לעזור לכם להציל לכם. אם חלילה תמשו מהמים אדם שאבד את הכרתו תגלו שהזמן שייקח לכוחות ההצלה להגיע הוא זמן קריטי שבו ניתן היה להציל את האדם שלפניכם. היכולת שלכם לבצע פעולות החייאה ולסייע עוד לפני שיגיע אל המקום חובש או רופא, היא יכולת שתחולל הבדל משמעותי. באופן דומה, אם המתאמן שלכם מאבד הכרה, זהו הטיפול הראשוני שישפיע לא רק על היכולת להצילו, אלא גם על סיכויי ההחלמה שלו ועל חומרת הפגיעה. קורס עזרה ראשונה הוא פשוט הדרך הטובה ביותר ללמוד איך לעזור לאחרים בשעת צרה, ולמרבה הצער – הצרה יכולה להפתיע בכל מקום ובכל זמן נתון, מבלי שתדעו שהיא בדרך.

התנסות מעשית בלבד

אם נודה על האמת, קורס עזרה ראשונה שיעניק לכם רק ידע תיאורטי והסברים באשר לסיטואציות שונות ואיך נכון לנהוג בהן, הוא לא קורס מקיף דיו. סביר להניח שברגע האמת תצטרכו להגיב מהר, כך שלא יהיה לכם את הזמן לאתר את חומרי הלימוד. לעומת זאת, קורס עזרה ראשונה שמאפשר לכם לתרגל, להתאמן ולהתנסות, הוא קורס שיכין אתכם טוב יותר למצבי חירום שעשויים להופיע לאורך הדרך. קורס מקיף ויסודי יימשך כמה שבועות לכל הפחות, ובכל מפגש תוכלו לתרגל פעולות החייאה, אבחון פגיעות ושורה של פעולות שיעזרו לכם לסייע לפצועים ולנפגעים. הידע הזה ילווה אתכם לא רק במקום העבודה אלא בחיים בכלל, גם כשאתם יוצאים לסידורים בבנק או בדואר, וגם כשאדם קרוב נפגע והטיפול המידי בו הוא זה שיכול להציל את חייו.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Exit mobile version