Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

קיבוץ אלרום מציינים 50 שנה למלחמת יום כיפור

סיור מודרך באיזורי הלחימה
סיור מודרך באיזורי הלחימה.
צילום: באדיבות קיבוץ אל-רום

מלחמת יום כיפור, השאירה חותם משמעותי בכל פסיעה ברחבי הגולן. חמישים שנה לאחר המלחמה, הנהלת בוטיק אל-רום, בצפון רמת הגולן, אשר רואה ערך חשוב במורשת המלחמה בכל יום בשנה ולציון חמישים שנה למלחמת יום כיפור משיקה חבילות אירוח ייחודיות. תכנית אירוח ותוכן משמעותי שתכלול, בין היתר,  מפגש עם גיבור ישראל אביגדור קהלני ולוחמים נוספים, במסגרתה נצא סיור בעקבות מלחמת יום כיפור, ונצפה במיצג 'קרב עמק הבכא', אשר מציג את סיפור הגבורה המרגש של חטיבה 7 במלחמת יום כיפור, המיצג מוקרן באולם הקולנוע של הקיבוץ ומהווה נקודת עצירה ערכית חשובה לכל המשפחות שפוקדות את רמת הגולן.

מלבד התוכן הערכי, יזכו הנרשמים לאירוח איכותי בבוטיק אל-רום המציע חווית אירוח ישראלית המשלבת מתחם פנימי וחדרים ברמה גבוהה, לבין האפשרות לחוש את הטבע ולחוות חלקים מעולם הקמפינג בזכות המתקנים החיצוניים.
חבילות האירוח יתקיימו בתאריכים: 17.10.2023 , 23.10.2023.

בוטיק אל-רום.
צילום: רוני רייזנר

ערן לוי מנכ"ל תיירות אל רום: "מלחמת יום כיפור, היא חלק מההיסטוריה של מדינת ישראל בכלל ורמת הגולן בפרט, תיירות אל-רום חרטה על דגלה לספר את סיפורם של גיבורי המלחמה כבר כ-25 שנה והיום 50 שנה אחרי אותה המלחמה ניתן לצאת ולהכיר את המקומות הכל כך יפים כיום אך אז שם לחמו חיילנו ובו איבדנו את מיטב בנינו על הגנת הבית. 'בוטיק אל רום' מקפיד לעשות את השילוב של ישראליות במיטבה ועומל על מתן תוכן איכותי ומשמעותי לאורחים שלנו".

Exit mobile version