Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

קיסריה של מעלה אדומים: אמפי מפואר יוקם בעיר בהשקעה של מיליונים

עיריית מעלה אדומים אישרה הקצאת של 13 מיליון שקלים מתקציב שהתקבל ממשרד השיכון עבור הקמת אמפי בפארק שמיר. באמפי יהיו 5,000 מקומות, 3,000 מהם בישיבה בכיסאות ו-2,000 בעמידה. בניית האמפי תחל אחרי החגים הקרובים ותימשך כשנה. ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל: "האמפי החדש וימקם את מעלה אדומים בראש מפת התרבות הארצית"

האם מעלה אדומים בדרך להפוך לקיסריה מספר 2? העירייה, באמצעות החברה הכלכלית, מקדמת תוכנית להקמת אמפיתיאטרון חדש ומפואר למופעים בעיר.
בשבוע שעבר אישרה ועדת הכספים של העירייה תקציב של 13 מיליון שקלים, שניתנו ממשרד השיכון עבור הקמת האמפי בפארק שמיר בפארק שמיר, על שפת האגם שבכניסה לעיר. על פי התוכניות, באמפי יהיו 5,000 מקומות, מהם 3,000 בישיבה ו-2,000 בעמידה.

קרדיט: דוברות

בניית האמפי תחל לאחר החגים ותימשך כשנה, כאשר הגורם המבצע מטעם העיריה היא החברה הכלכלית. האמפי, שימוקם בכניסה המרכזית לעיר, ישמש לאירועים עירוניים רבים, להופעות של אמנים גדולים ועוד.
בעירייה אומרים כי השלמת הפרויקט תהפוך את האמפי לאתר מופעים מרכזי וכי הפעלת האמפי המתוכנן תמנף במידה משמעותית את מעלה אדומים כמוקד תיירותי ארצי מרכזי.
בפארק שמיר אגם יפהפה וכן פארק שבו ניצב פסל "עץ החיים" – פסל יפהפה דמוי עץ זית שבנה האומן סם פיליפ. פסל עץ החיים, העשוי מפלדה ובטו וצבוע ב-12 צבעים זוהרים, מתנשא לגובה 18 מטר, קוטרו 7 מטר ומשקלו למעלה מ-60 טון.
לדברי ראש עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל, "מעלה אדומים הפכה למטרופולין אזורי ולמוקד מרכזי של תרבות ופנאי. האמפי הוא עוד אחד משורת פרויקטים שמטרתם לקדם ולפתח את העיר, והוא עתיד למצב את העיר במקום גבוה על מפת התרבות הארצית".

Exit mobile version