Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

קראוונים ללילה – השכרת קרוואנים בכנרת

White Caravan Motorhome Car Goes On Highway Road.

קרוואנים בכנרת

אין ספק כי הכנרת היא אחד מהמקומות האטרקטיביים לבילוי המועדף על ידי ישראלים רבים. לא בכדי קיימות לא מעט אטרקציות שונות על הכנרת: פארקים שונים, מלונות, חופים, שיט על סוגיו השונים, פיקניק לחופה של הכנרת ועוד אטרקציות רבות. הרשו לנו להציג בפניכם דרך נוספת אטרקטיבית במיוחד לבלות על הכנרת היפה: חופשה בקרוואן על חוף הכנרת. 

ניתן לשכור קרוואנים לחופשה על הכנרת. מה שכיף במיוחד בחופשה עם השכרת קראוון על הכנרת היא זה שאינכם כבולים לכתובת של מלון או צימר, תם יכולים לבחור בעצמכם היכן להחנות את הקרוואן שלכם. בחרו את הנקודה המועדפת עליכם, הביטו סביבכם ובחרו את הנוף המועדף עליכם, את הקרבה לחוף שנוחה לכם.

טיול קרוואנים מאפשר גמישות רבה בהרבה של טיול. אינכם תלויים בשעות יציאה מוגדרות מהמלון, תוכלו לצאת מהקרוון אף בזמן שכל המשפחה ה נמה את שנתה ולסייר באזור בקרבת מקום למיטת החופשה שלכם ולמקרר עם שלל פינוקי החופשה הנמצא במרחק סביר. 

השכרת קרוואנים בכנרת

קרוואנים יאפשרו לכם ליהנות מחופשה מגניבה במיוחד שלא תישכח. מחוויות מכוננות שאינן קיימות בחופשה קלאסית. בקרוואן יש לכם את כל הציוד לטיול נוח מאד מחד, ומגניב ויצירתי מאוד מאידך. בקראוון קלאסי ניתן למצוא מים זורמים במקלחת שירותים ומטבח, ריהוט הכולל מיטות שולחן אוכל וכיסאות וארונות אחסון לבגדים, חפצים ומוצרי מזון. בנוסף, בקרוואן יש חיבורי חשמל ומכשירי חשמל כדי שתוכלו לבשל ולהכין אוכל. 

קרוואנים ללילה

קראון להשכרה בלילה עשוי צלהיות חוויה זוגית רומנטית בלתי נשכחת. השכרת קראוון ללילה הוא ההפתעה האולטימטיבית שתוכלו לארגן לבן או בת זוגכם. קח אותו לאן שתרצו. ניתן להתגמש לא צריך להזמין מקום מראש,  יש המון מקום לספונטניות רוצים להעביר שקיעה מדברית ולילה קסום במדבר? רוצים לשמוע כל הלילה את הגלים הקרובים אליכם מרחק נגיעה? הקראוון יאפשר לכם יציאה מדהימה מהשגרה ויעניק דלק של חוויה אמיתית לזוגיות שלכם. 

קראוונים להשכרה

השכרה של קראוון אינה יקרה ולכן תוכלו להרשו לעצמכם פינוקים יקרים במיוחד של מסעדות יוקרה או מסאז' מפנק כי העלות של קראוון להשכרה זולה בהרבה משהות במלון או בצימר.

Exit mobile version