Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ראש השנה 2021 – מה תאחלו לעצמכם?

בראש השנה אנחנו נוהגים לשלוח ברכות לבביות ושלל איחולים לכל האנשים הקרובים אלינו – בני משפחה, חברים, מכרים, שכנים, קולגות לעבודה ועוד. לפעמים זה קל יותר לאחל לאנשים אחרים מאשר כל אחד לעצמו. אבל כדאי לזכור, ששנה חדשה היא הזדמנות טובה לעצור ולחשוב על כל הדברים שאתם מאחלים לעצמכם שיקרו בה. ועל הדרך גם לקבל כמה החלטות מעשיות מועילות שישפרו לכם את השנה.

מה תוכלו לאחל לעצמכם?

לקראת השנה שבפתח, כדאי לקחת כמה דקות לעצמכם ולבדוק איזה דברים היו טובים בשנה שעברה והייתם רוצים לשמור עליהם ולהמשיך לעשות אותם. וגם לחשוב על דברים מסוימים שאתם מעוניינים לשנות. כמובן, האיחולים הם אישיים לכל אחד ואחת מכם ויש המון דברים לאחל לעצמכם במגוון נושאים ותחומים בחיים.

זה יכול להיות קשור למשל לתחום המשפחתי: לבלות יותר זמן איכות עם המשפחה או לקריירה האישית: למצוא מקום עבודה חדש, להתקדם לתפקיד אחר בעבודה הנוכחית, לקבל העלאה במשכורת. אם זה בתחום של הבריאות: לעשות יותר ספורט, לאכול בריא, להיגמל מסיגריות או לרדת במשקל. בנושאים חברתיים: למצוא בן או בת זוג לחיים, להכיר חברים חדשים, להרחיב את התא המשפחתי. בהיבט הכלכלי: להצליח לחסוך כסף כדי לקנות דירה, להתנהל נכון יותר. להקפיד יותר על העיצוב והסידור של הבית. להשקיע בעצמכם ובהתפתחות האישית, למשל להירשם לסדנת העשרה, להתחיל לעשות מדיטציה או יוגה, לעשות כמה שיותר פעילויות ודברים שעושים לכם כיף וגורמים לכם לחייך ועוד אינספור איחולים וברכות.

 תמונה: freepik

אז איך הכי כדאי לעשות את זה?

כדי שהאיחולים שלכם לא יישארו בגדר מחשבה או רעיון בלבד, אנחנו ממליצים לכם פשוט לכתוב אותם על דף נייר, להקליד אותם במחשב או בפתק בטלפון הסלולרי. מה שהכי נוח לכם. תוכלו לקחת כמה דקות הפסקה מהמרוץ היומיומי, לשבת במקום נעים ושקט ולהכין את הברכה שלכם לעצמכם לקראת השנה הקרובה.

בשלב הבא, תבחרו דבר אחד מבין כל האיחולים, שאתם רוצים שיהיה היעד שלכם לשנה החדשה. לא משנה מה בחרתם – בין אם זה להתחתן, לקנות בית, להביא ילדים, לטייל בחו"ל, להירשם ללימודים באוניברסיטה או לעשות הסבה מקצועית, אתם צריכים להגדיר לכם את המטרה הזו בצורה ברורה ומדויקת. מומלץ גם לכתוב בצד את מסגרת הזמן שאתם מעוניינים להקציב כדי להגיע לאותו יעד מרכזי ולוודא שאתם יודעים איזה צעדים ופעולות תצטרכו לעשות כדי שזה באמת יקרה.

את רשימת האיחולים שהכנתם תוכלו לשמור במעטפה באחת המגירות או מתחת למיטה ולפתוח בדיוק עוד שנה כדי לראות מה קרה.

ונסיים בכמה ברכות לראש השנה – מאיתנו אליכם: שתהיה לכם שנה כיפית ורגועה, שנה של פריחה וצמיחה, בריאות ואושר ושכל מה שתאחלו לעצמכם יתגשם במהרה. שנה טובה ומתוקה לכולם!

 

Exit mobile version