Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ריקי יעקבי: "ההתפתחות של יעקבי יוניברסל מתבטאת בעשייה שלנו והתרומה לקהילה"

אם הנכם מעוניינים לרכוש או להשקיע בנכס הנכם וודאי יודעים שמדובר בהשקעה פיננסית לא קלה ולכן זהו קריטי לעבוד מול חברת יזמות ונדל"ן שלא רק נחשבת ומומלצת כחברה אמינה ומקצועית, אלא כזאת שמונעת מרצון אמיתי וכנה לפתח את הארץ ולתרום לקהילה.

ובכן, חברת "יעקב יוניברסל" היא בדיוק החברה שאתם מחפשים. חברת היזמות ונדל"ן הייחודית הוקמה על ידי  ריקי יעקבי וחיים יעקבי בשנת 1994 ומאז היא מממשיכה בזכות העשייה המבורכת שלה שמונעת לא רק ממכירת נכסים מניבים ומהשכרת משרדים באזורים אטרקטיביים, אלא גם מהרצון להעניק לתושבים איכות חיים. בעוד שקיימות לא מעט חברות יזמות ונדלן בארץ, הייחוד של "יעקבי יוניברסל" זה שהם גם יזמי הפרויקט וגם הקבלן המבצע, וזאת בגלל שחשוב להם שהפרויקטים שלהם יבוצעו בסטנדרטים הכי גבוהים וללא פשרות.

כמו כן, התהליך מולם מבוסס על שקיפות ויחסי אמון, והם תמיד שמחים לתת ללקוחותיהם מענה מידי בכל שאלה ונושא. בנוסף, החברה עצמה אחראית על כל תחומי הפרויקט הן בפן הפונקציונלי והן בפן האופרטיבי, וזה מתבטא בליווי מוקפד מתחילת הפרויקט ועד סופו, כולל עמידה בתקנים, הוצאת אישור "בקרה בתהליך" של מכון התקנים הישראלים  (המבצע בדיקות איכות מחמירות) ותכנון מדויק של כל פרטי הבניין. יעקבי יוניברסל זה הרבה יותר מעסק, יעקב יוניברסל מונעת משליחות.

מהם הפרויקטים של "יעקב יוניברסל"?

חברת "יעקבי יוניברסל" כבר הספיקה לנהל אינספור פרויקטים מוצלחים ואף בנתה ואכלסה מאות דירות ובתים צמודי קרקע בכל רחבי הארץ. מעבר לכך שהפרויקטים שלה הותירו מאות לקוחות מרוצים רבים וביניהם משפחות צעירות, המוניטין המשובח של החברה והפרויקטים המוצלחים שלהם הקנו להם ליווי בנקאי סגור במערכת הבנקאית, וזאת בזכות המקצועיות, האמינות, והרצינות של החברה. כמו כן, בעוד שריקי יעקבי, מנכ"לית החברה, מתגאה בכל פרויקט, מהקטן ביותר ועד הגדול, המטרה שלה היא להמשיך לדחוף את החברה קדימה, ולהמשיך ולצמוח וליזום עוד ועוד פרויקטים. ברזומה העשיר של החברה ניתן למצוא את הפרויקטים הבאים: מגדלי מגורים, ובניין מגורים בפתח תקווה, בנייני מגורים בחדרה, נתניה ולוד , הקמת אזור מסחרי Air Park בשוהם, מרכז עסקי מתקדם וחדשני במודיעין, ועוד. אין ספק שמדובר בחברה לא נחה לרגע ומשקיעה שכל פרויקט יבוצע באופן הטוב, המקצועי, והאיכותי ביותר.

חברת "יעקבי יוניברסל"

חברת "יעקבי יוניברסל" מוכיחה שהשילוב של מקצועיות, איכות, מניעים נכונים, ואהבה ענקית לתחום הוא שילוב מנצח. חיים וריקי יעקבי מנכ"לי החברה רואים בכל לקוח כשותף בעל אינטרס משותף, ומקפידים שכל הפרויקטים שלהם ייבנו באזורים אטרקטיביים ומבוקשים, מתוך מחשבה אמיתית ש"נאה דורש, נאה מקיים".  אם הנכם מחפשים "שותפים" ולא רק אנשי מכירות, חברת "יעקבי יוניברסל" היא בדיוק החברה שאיתה הייתם רוצים לצאת למסע.

 

 

 

 

Exit mobile version