Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ריקי יעקבי: "העיר נתניה מתפתחת להיות מקור משיכה מרכזי למשקיעי נדל"ן"

ריקי יעקבי בראיון מיוחד על הנדל"ן בנתניה,"העיר הראשונה", "בירת השרון", "עיר היהלומים", חוף ים, תיירות משגשגת מרכזי קניות ועסקים, קצב גידול האוכלוסייה עומד על 1.3% שנתי, 73.4% זכאים לבגרות, מרחבי פנאי, ספורט, תרבות ובריאות…לרגע ריקי יעקבי לוקחת נשימה ומתכוונת להמשיך ולפרט על מקורות המשיכה המרכזיים למשקיעי נדל"ן, אבל אז היא לרגע קט מוודאת, זה מספיק לדעתך? לחלוטין כן עניתי בלי להסס עם מבט מתרשם מכמות היתרונות שנפרסו בפניי.

נתניה נבנית, מתפתחת ומשגשגת, מציינת ריקי יעקבי

לנתניה אגף תכנון ועיצוב הממונה מטעם העירייה על תכנון העיצוב של העיר לטווחים קצרים, בינוניים לטווחים ארוכים שלא נראים אפילו לעין.

האגף מקצועי ביותר ואחראי על ליווי תכניות לפי מתחמים המחלקים את העיר כולה, תכניות למשל:

זהו אגף מתוקתק שאחראי כבר שנים רבות על תכנון וביצוע פרויקטים שהביאו את נתניה למקום בו היא נמצאת כיום, מחוזרת על ידי משקיעים ויזמי נדל"ן רבים.

 נתניה. צילום באדיבות: pixabay

ריקי יעקבי מחדדת: חזון עיריית נתניה הוא הלכה למעשה

העירייה מאמינה ומקדמת בכל דרך את פרויקטים הנדל"ן המוצגים בפניה, היא עושה את מירב המאמצים לפתח תהליכים ולייעל אותם בכל עת.

מטרות אגף התכנון והבניה של מחלקת ההנדסה של העיר מקדם מטרות כמו:

ריקי יעקבי מחדדת, שעם אסטרטגיה ארוכת טווח שסיגלה לעצמה עיריית נתניה, לצד ייעול ההתמודדות עם צרכים נקודתיים היא נוסחה מפוצחת שייחודית לנתניה ומן הסתם גורמת ליזמים ומשקיעים רבים מכל קשת הסכומים להגיע וליזום פרויקטים חדשים ומרחיקי לכת במונחי נדל"ן ובכל קנה מידה.

 חוף נתניה. צילום: חופשי

יש עוד למה לצפות אבל אסור לחכות – המשקיעים מסתערים!

כעיר מרכזית בארץ, פוטנציאל שלא מבייש את ערי המרכז היוקרתיות ביותר, תשואות גדולות עסקאות משתלמות, הם התחלה לא רעה לפרויקטים חדשים הנבנים בעיר.

נתניה עומדת בפני שינוי משמעותי, יש למה לצפות ריקי יעקבי אומרת בטון מתרגש, ובאותו המשפט מציינת "אבל אסור לחכות!", נצלו את המידע, תחקרו תבררו ותבצעו עסקאות שיניבו עבורכם תשואות גבוהות היא מוסרת ליזמים ולמשקיעים באשר הם.

ריקי יעקבי ממקימי חברת הנדל"ן "יעקבי יוניברסל" בעלת ניסיון ומעורבות אינטנסיבית עם הצלחת מאות פרויקטים מוכחים בכיסה, בסדרי גודל שונים ועבור מטרות שונות, מחזקת את העיר ואת העשייה, אך מסיימת בטובת התושבים ומציינת ששגשוגם והעצמתם היא מטרת המטרות שצריכה לעמוד כנגד כל העוסקים במלאכה והגורם שירים את העיר,

Exit mobile version