Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

רישום שיא למכללת תלפיות

המכללה לחינוך 'תלפיות' הודיעה על רישום שיא של כ-230 סטודנטיות סדירות ללימודי תואר ראשון. במחלקת ההשתלמויות והסבת האקדמאים ההרשמה עדיין בעיצומה.

צילום:באדיבות מכללת תלפיות

המכללה האקדמית לחינוך תלפיות חולון ציינה השנה רישום שיא של סטודנטיות כ-230 סטודנטיות חדשות מכל קצווי הארץ שנרשמו ללימודי תואר ראשון, והתקבלו לפי כל תנאי הקבלה של המל"ג.

מכללת תלפיות הינה מהמכללות לחינוך המובילות בארץ והסטודנטיות לתואר ראשון יכולות לבחור בין מגוון המסלולים: המסלול להוראת אמנות, המסלול לגיל הרך – ילדות מוקדמת לגן רגיל ו/או לגן המיוחד, המסלול לבית הספר היסודי, המסלול לבית הספר העל יסודי במגוון התמחויות, המסלול לחינוך מיוחד וכן תכנית רג"ב למצטיינים.

המכללה המכשירה מורות וגננות ברוח החינוך הממלכתי-דתי בגישה פלורליסטית, מפעילה גם מערך לימודי המשך והשתלמויות, תכניות ייחודיות להסבת אקדמאים וכן את מדרשת אביב בראשות הרב יאיר בן שטרית, אשר מציעה תכנית חינוכית-תורנית בשילוב לימודי התואר האקדמי. יצוין כי בתחומי ההשתלמויות והסבת האקדמאים ההרשמה עדיין בעיצומה.

בנימין בהגון ראש המכללה מסר כי: "הנתונים מעידים כי הגישה הפלורליסטית הנוהגת במכללת תלפיות לצד ההשקעה הפרטנית בכל סטודנטית נותנות את אותותיהן. אנו נמשיך להשקיע בפיתוח צוות המרצים ומתן יחס פרטני לכל סטודנטית".

מנכ"ל המכללה קותי אורן הדגיש כי:"אנו גאים במספר הסטודנטיות החדש והמרשים. העשייה החינוכית של מכללת תלפיות, המציבה כדגל את השילוב בין מצוינות אקדמאית לבין מתן מענה פרטני ויחס אישי לכל סטודנטית, מעידה כאלף עדים על העובדה, שמי שרואה את עתידה בתחום החינוך החשוב  – צריכה להתחיל מהבית של מכללת תלפיות".

 

Exit mobile version