Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

רכב יד שנייה למכירה – כבר לא הימור כמו פעם

עד לפני שנים לא רבות, עלתה לא פעם השאלה, בקרב מומחים לרכב, האם זה באמת משתלם לרכוש רכב שאיננו יד ראשונה. נכון שבאופן מעשי, אין תמיד ברירה, אי אפשר רק לקנות רכבים חדשים, מבחינה כלכלית ומבחינות אחרות, וכן אם לא יהיה ניתן למכור רכב יד שנייה, אז אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בבעיה, מאחר ואנשים יתקעו עם רכבים שאין להם מה לעשות איתם ואין להם דרך להיפטר מהם, אך עולה שאלה האם זה משתלם לרכוש רכב כזה.

ברור מאליו, בניגוד לדירות נניח, רכב שעולה לכביש הערך שלו יורד ומכאן כאשר מציעים רכב יד שנייה למכירה עושים את זה במחיר הפסד, ביחס למה ששילמנו על הרכב, ומי שרוכש את הרכב, רוכש מראש רכב שהערך שלו נמוך, מה שאומר שהוא ישלם עליו פחות מאשר על רכב חדש, אך בעתיד הוא גם ירוויח עליו פחות, כשירצה למכור אותו.

ובכל זאת, היום אנחנו יכולים למצוא לא מעט אנשים שמחפשים רכב יד שניה למכירה ומוכנים להשקיע ברכב כזה לא מעט, בין היתר בגלל העובדה הפשוטה, שכיום יש דרכים לקנות כלי רכב יד שנייה בתנאים מאוד נוחים ובטוחים.

כיצד קונים רכב יד שנייה בכיף

חברות השכרת רכב וחברות ליסינג, מציעות לציבור רכב יד שנייה למכירה, אחרי שהן רכשו את הרכב מבעליהן, אשר בדרך כלל קנו אותו כרכב יד ראשונה אצלן. הרכב נמכר מאותן חברות ליסינג והשכרת רכב בתנאים טובים מאוד, כלומר מבחינה כלכלית הערך הוא כמו ערך של רכב יד שנייה, אך התשלום על הרכב נפרס לאורך מספר שנים, יתרה מזו, הרכב עובר בדיקות תקופתיות בחברת הליסינג, והוא יוצא למכירה רק אחרי שמוודאים שהוא אכן יכול לעלות על הכביש.

תמונה באדיבות:pixabay

צריך לזכור, חברות ליסינג והשכרת רכב, מוכרות את הרכב כיד ראשונה, בעסקה כזו שהן אחראיות על כל הטיפול ברכב, לכן אנחנו יכולים להיות רגועים שהרכב מקבל את כל הטיפול הנדרש. כשהרכב יוצא למכירה כיד שנייה, זה כבר אחרי שהוא היה בחברה וזכה לטיפול מלא.

אנחנו נרכוש רכב יד שנייה שמוצע למכירה, כשאין לנו אפשרות לרכוש רכב יד ראשונה, אך גם כשברור לנו שמבחינה כלכלית אנחנו יכולים לא להפסיד ובעתיד גם למכור את הרכב, בין אם זה לחברה ובין אם זה לגורם פרטי.

חשוב להבהיר, רכישת רכב יד שנייה, זה דבר שלוקח זמן, מאחר וצריך לבדוק את הרכב במכון בדיקה, בדרך כלל החברה מכינה את הרכב היטב, מוודא שהכל תקין, וכך אנחנו יכולים לקבל את הרכב וליהנות ממנו. אנחנו מקבלים את הרכב, כאמור, כשהוא במצב תקין ובמצב שיכול לשרת אותנו נאמנה לכל עניין כשאנחנו משתמשים בו. בצורה כזו, חווית הרכישה היא הרבה יותר נעימה ופשוטה.

Exit mobile version