Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

רכישת דירה להשקעה – כך תעשו זאת נכון

רוצים לרכוש דירה להשקעה? קבלו מספר טיפים חשובים

אחד מאפיקי ההשקעה המבטיחים ביותר בישראל הוא רכישת דירה, שאותה משכירים ובהמשך הדרך מוכרים ברווח נאה. גם אתם מתעניינים בכך? על מנת שאכן כך יהיה ותוכלו להבטיח את עתידכם הכלכלי בטווח הזמן הקצר והארוך, חשוב מאוד שתדעו כיצד לרכוש דירה להשקעה באופן נכון. הנה מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם בכך.

הקריטריונים שחשוב להתייחס אליהם בבחירת דירה לצרכי השקעה

ישנן אפשרויות רבות שיאפשרו לכם להשיג רווחים כספיים נאים, למשל לימודי שוק ההון שלאחריהם תוכלו לרכוש מניות או מטבעות דיגיטליים, אך השיטה הבטוחה ביותר היא עדיין רכישה של דירה למטרת הפקת רווחים ממנה. דירות להשקעה הן אופציות בטוחות שמשתלמות הן בטווח הזמן הקצר (באמצעות השכרה שלהן) והן בטווח הזמן הארוך (השכרה לאורך שנים ומכירת הדירה ברווח גדול לאחר מכן). יחד עם זאת, לא כל דירה שתרכשו אכן תניב לכם את הרווחים המקסימליים ולכן חשוב כי תבחרו אותה בצורה נכונה באמצעות בדיקה של מספר קריטריונים:

עוד אפשרות היא לרכוש דירה במקום קצת פחות מבוקש כרגע, אך כזאת שמתוכננות בה עבודות פיתוח עתידיות (התחדשות עירונית). הדבר יאפשר לכם לרכוש דירה במחיר נמוך יחסית, מתוך ידיעה שהיא תשביח את עצמה תוך מספר שנים ותוכלו למכור אותה ברווחים עצומים.

דירה להשקעה לא רוכשים בלי היעזרות במומחים

רכישת דירה מכל סוג שהוא, למגורים או להשקעה, צריכה להתבצע בזהירות על מנת למנוע טעויות שיעלו ביוקר בסופו של דבר. במקרה של דירה להשקעה, חשוב שהיא תצליח לספק לכם את מקסימום ההכנסה ומינימום ההוצאות על מנת להצדיק את רכישתה, ולכן אין להקל בכך ראש ויש לבצע את כל הבדיקות ההכרחיות טרם ההתחייבות על חוזה הרכישה. הבדיקות רבות ורצוי להיעזר במומחים על מנת לבצע אותן. 

למשל, עורך דין מקרקעין שיבדוק את הדירה מבחינה חוקית (מי בדיוק הבעלים שלה והאם אין עליה שעבודים?), יועץ משכנתא לבדיקת כדאיות הרכישה (כלומר, תשלומי המשכנתא הצפויים אל מול ההכנסה משכר הדירה), יועץ נדל"ן שיבדוק את כדאיות הרכישה מבחינת תוכניות פיתוח עתידיות וגובה השכירות המקסימאלי שניתן לבקש, ושמאי מקרקעין על מנת לבדוק האם המחיר המבוקש על ידי המוכרים מוצדק.

הקפידו על כל אלה ברכישת הדירה להשקעה שלכם ותבטיחו לעצמכם החזר השקעה קבוע בכל חודש, מה שיתבטא בסופו של דבר גם ברווחים בטוחים לאורך השנים, עד למכירתה, אם תרצו בכך. שיהיה בהצלחה!

Exit mobile version