Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

רמת חיים גבוהה- נוחות וקושי

תמונה: shutterstock

הוצאה לפועל – רבים מאיתנו רוצים לחיות חיים כלכליים מאוזנים, ללא מינוס, ללא הלוואות ועם פלוס בחשבון הבנק. ההתמודדות האמיתית מגיעה כאשר אנחנו חיים ברמת חיים גבוהה יותר ממה שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו ואז אנחנו נכנסים למערבולת שקשה מאוד לצאת ממנה, כאשר אנו מנסים לגשר מידי חודש על הפערים בין ההוצאות להכנסות ולהשאיר את הראש מעל המים. הקושי המשמעותי הוא כאשר מגיעים למצב של סחרור כלכלי, כאשר אנחנו שקועים בחובות עד הצוואר ולא רואים את הדרך לצאת מהמערבולת הזאת.

הטיפול הנכון והמעמיק ביותר לבעיות אלו הוא הליך חדלות פירעון (לשעבר הליך "פשיטת רגל"), אותו מלווה עורך דין חדלות פירעון מיומן. המטרה היא למצוא את האיזון בין היכולות הכלכליות של החייב ושיקום חייו, לבין הזכויות של הנושים לקבל את כספם, או לכל הפחות חלק ממנו. ולכן יש חשיבות לכל החלטה שתקבלו בדרך.

הצלחה תוביל לסיום

סיומו של הליך חדלות פירעון הוא בדרך כלל לאחר דיון בהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי, בו ידונו בבקשת החייב וזאת על בסיס חוות דעת של הנאמן לגבי התנהלות החייב בהליך, קיום החובות הנדרשות ממנו ותום הלב. אם ההליך מתנהל כשורה, החייב מוכיח רצון כן וחיובי לשקם את חייו ולסגל לעצמו התנהלות כלכלית נכונה, תוכנית השיקום מצליחה והחייב יכול לראות שיפור במצב הכלכלי שלו ובהתנהלות הפיננסית מול הגורמים השונים.

תכנון נכון של הדרך – יאפשר לכם לסיים אותה בהצלחה

פשיטת רגל – כשיוצאים לדרך ומחליטים לטפל לעומק במשבר הכלכלי שנוצר, אתם צריכים להבין מהי נקודת המוצא שלכם: מה גובה החובות שלכם, כתוצאה ממה הם נוצרו, איזו יכולת פירעון יש לכם, מה האסטרטגיה הנכונה בשבילכם ולכן אתם חייבים עורך דין חדלות פירעון שילווה אתכם בדרך הזאת, שישמור על האינטרסים שלכם, שיגן על הזכויות שלכם ויעדכן אתכם בכל שלבי ההליך. עורך הדין יעזור לכם לקחת את ההחלטות הנכונות כך שמכאן ואילך החיים שלכם יהיו הרבה יותר בריאים וטובים, עם עתיד כלכלי שיאפשר להתחיל מחדש.

המאמר בחסות חדשות bignews

 

Exit mobile version