Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

רעיונות לבת מצווה בבית

האם בתכם עומדת לחגוג אירוע בת מצווה בקרוב? מחפשים רעיונות מקוריים ואיכותיים להפקת מסיבת בת מצווה בבית? ובכן, לאחר היציאה מהסגר השני משרד הבריאות עדכן את ההנחיות והמגבלות הנוגעות לעריכת אירועים משפחתיים והתקהלויות.

בצל משבר הקורונה ההנחיות העדכניות ביותר של משרד הבריאות הן אירועים עם עד 10 אנשים בחלל סגור ועד 20 אנשים בשטח פתוח, ובמסגרת ההגבלות נקבע כי אין לקיים אירע משפחתי בהשתתפות מספר קבוצות או קפסולות. כמו כן, במהלך חגיגת הבת מצווה או בכל אירוע משפחתי אחר המתקיים בבית או בחצר, יש להקפיד על שמירת מרחק של 2 מ' בין המשתתפים וכמובן לעטות מסכות ולהקפיד על שטיפת ידיים.

אירוע משפחתי מצומצם אך שמח ומהנה לא פחות

תקופת הקורונה מחייבת אותנו לשנות הרגלים ועלינו למנוע את התפשטות הנגיף באמצעות הקפדה על ההנחיות. לא מעט בנות דחו עוד ועוד את מסיבת הבת מצווה שלהן מתוך אמונה כי בקרוב יהיה אפשר לערוך אירועים משפחתיים גדולים בדיוק כמו פעם. לאחר שמשפחות הבינו כי הקורונה תישאר איתנו עוד הרבה זמן החלו לקיים אירועים משפחתיים מצומצמים ואינטימיים בחיק המשפחה, לעיתים עם 3-2 חברות טובות של הילדה.

למרות המגבלות והאכזבה מחוסר האפשרות להפיק אירוע בת מצווה גדול ומרובה משתתפים, עדיין אפשר להפיק מסיבת בת מצווה נוצצת ויוקרתית עם אטרקציות מקוריות ובהשתתפות המשפחה הקרובה. ניתן להפיק מסיבה אלגנטית בסלון הבית או בחצר הפרטית, אפשר גם לשכור וילה יוקרתית וליהנות מאירוע בחצר מטופחת עם מתקנים שונים.

חגיגה מצומצמת. צילום: unsplash

רעיונות מקוריים לשדרוג האירוע המשפחתי המצומצם

אם הילדה שלכם עומדת לחגוג בקרוב בת מצווה אל תוותרו על האירוע וכדאי לחפש רעיונות מקוריים כדי להפיק אירוע יוקרתי ומושקע, ובעיקר מסיבה שמחה ומאושרת לילדה ולכל המשתתפים. כדי להפוך מסיבת בת מצווה בהשתתפות 20-10 אנשים כדאי להשקיע בקייטרינג איכותי וליהנות מחוויה קולינרית יוצאת דופן, להזמין צלם אירועים מקצועי לתיעוד כלת השמחה והמשפחה, לבחור אטרקציות המתאימות לרוח התקופה ולמיקום האירוע, וכמובן כדאי להשקיע בקישוט המקום ולשדר את האירוע בזום לקרובי משפחה, לחברים הטובים וכמובן לחברים ולחברות של הילדה.

בין היתר כדאי לתכנן כניסה מרשימה לכלת השמחה וכמובן לצלם את הכניסה למקום, ניתן ליצור שער כניסה מבלונים גדולים וססגוניים או מפרחים, וכדאי לבחור תקליטן מקצועי שילווה את האירוע, תך התחשבות בשכנים.

כמו כן, אין לוותר על צלם מקצועי כדי לתעד את הילדה הנרגשת ולצלם את כל המשתתפים השמחים באירוע. הצלם ילטש את התמונות הטובות ביותר ויכין אלבום תמונות מושקע ומרגש מהצילומים המשמש כמזכרת לילדה ולהוריה.

אם אתם מחפשים רעיון מקורי ומלהיב לילדה כדאי לכם להפיק מצגת בת מצווה בעזרת חברת הפקות מקצועית. את המצגת תוכלו להקרין במהלך האירוע, אפשר גם לשדר את המצגת באמצעות תוכנת זום לכל המשתתפים מרחוק. בנוסף, כדאי להפיק בוק בת מצווה, את הצילומים מבצעים לפני האירוע וזהו יום כיף חווייתי לילדה ומתנה מקורית וטרנדית שכל הבנות אוהבות. אחד הטרנדים כיום הוא להפיק מסיבת בת מצווה בסגנון טיקטוק עם עמדת צילום מקצועית ושלל אביזרים.

אם מפיקים את אירוע הבת מצווה בחצר או בשטח פתוח אפשר לבחור אטרקציות המתאימות לרוח התקופה, ניתן לתכנן גם משחקי חברה כמו חפש את המטמון ומשחקי ילדות מתקופת ההורים. כמו כן, כדאי להשקיע באוכל, אפשר להזמין שף פרטי או חברת קייטרינג, וניתן לבחור גם מקומות אטרקטיביים המתאימים למסיבה קטנה ואינטימית כמו יאכטה מפוארת, ספא, בריכת שחייה, וילה יוקרתית וכדומה.

Exit mobile version