Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

רעיונות ליומולדת בן 4

יום הולדת לילד היא סיבה מצוינת למסיבה, לילד יש משמעות גדולה ליום ההולדת שלו, בגילאים הצעירים ההבדל בין גיל שלוש לארבע הוא משמעותי מאוד, לא כמו אצל המבוגרים שם ההבדל בין גיל ארבעים ושש או ארבעים ושבע הוא יחסית זניח. חגיגה של יום הולדת מושקע היא דרך טובה מאוד לתת לילד כוחות והעצמה על ידי כך שהוא רואה שההורים שלו אוהבים אותו ומעריכים אותו, ולתת לו כוח ובעיקר חשק לעשות את מה שהוא צריך לעשות. בעוד שחגיגה כזאת אצל ההורים יכולה להישכח תוך מספר ימים אצל הילד החגיגה תיזכר פעמים רבות לזמן רב ואפילו לשנים רבות, ולכן חגיגה מושקעת תהיה זיכרון טוב עבור הילד ועבור חבריו.

מה אפשר לעשות ביום הולדת של ילד בן 4?

כיום עולם האפשרויות והמוצרים עבור חגיגות ימי הולדת הוא עצום, ועדיין ההורים בבואם לתכנן את מסיבת יום ההולדת של הילד ניצבים נבוכים, אולי דווקא כי ההיצע עצום, ואולי כי רוצים דווקא משהו מקורי שהחברים של הילד עוד לא עשו. ננסה לתת רעיונות לחגיגת יום הולדת לילד כדי להקל על ההורים.

רעיון מעניין אחד הוא חגיגת  יום הולדת קמפינג, שתתאים בדרך כלל יותר לכמות לא גדולה של ילדים, הרעיון הוא לצאת עם הילדים למעין קמפינג, זה אפשרי בחיק הטבע למי שיש לו איזה שמורת טבע או פארק קרוב, או אפילו בחצר אם יש חצר גדולה, להביא ציוד קמפינג, שקי שינה וכל מה שצריך ופשוט לעשות לילה בחיק הטבע, עם מדורה ותפוחי אדמה כמו שאנחנו עושים ביציאה כזאת לטבע. בסוף האירוע אפשר לתת מזכרת חמודה לילדים כמו בקבוקים ממותגים או כל מזכרת אחרת שתזכיר את אירוע הקמפינג יוצא הדופן.

רעיונות לחגיגה עם מסר חינוכי

אם ישנה הזדמנות להעביר לילד קצת מסרים חינוכיים וגם לחגוג, זה בטוח טוב, רעיון כזה הוא לעשות פעילות קונספט בעקבות גיבורים חיוביים כמו כוכבי הסדרה כח פיג'יי שם הילדים לומדים לשתף פעולה ביניהם כדי לפתור בעיות ולהילחם יחד כנגד האויבים, לקשט את הבית עם קישוטים למסיבה של גיבורי הסדרה ולעשות פעילות המדמה את כוכבי הסדרה או סצנה ממנה.

Exit mobile version