Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

רעיונות למתנה עבור זוג צעיר

חברים, אורחים ובני משפחה שמוזמנים לאירוע של זוג צעיר צריכים להגיע עם מתנה. מחפשים מה לקנות ורוצים להתאים את הרעיון למסגרת התקציב? הנה כמה הצעות

לפי נתונים מ-2014 של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, כ-50 אלף זוגות מתחתנים מדי שנה במוסדות הדת המורשים לערוך נישואין בישראל, בעוד שיעור הגירושין הגולמי הוא 6.2 ל-1,000 זוגות. גיל הנישואין הממוצע בקרב מי שהתחתן לראשונה באותה שנה היא 27.6 לגברים ו-25 לנשים, ו-87% מהנישואין של יהודים היו כאלה שבהם שני בני הזוג נישאו לראשונה (לעומת 5.1% של גרוש עם גרושה, 4.4% של גרוש עם רווקה ו-2.9% של רווק עם גרושה).

מכל האמור לעיל אפשר להבין למה רבים מוצאים את עצמם לעיתים קרובות עם התלבטות מה לקנות לזוג צעיר. בני זוג שבוחרים למסד את הקשר באמצעות נישואין או טקס חילוני גם בדרך כלל מזמין חברים ומשפחה, אז אי אפשר לבוא בידיים ריקות.

מה בני הזוג ירצו אבל לא יקנו לעצמם?

כלל המפתח בבחירת מתנות הוא למצוא משהו שמקבל המתנה ירצה אבל לא יקנה לעצמו. זה כמובן מסתבך כשלא מכירים היטב את בני הזוג, או לחילופין אם מגיעים רק דרך צד אחד – של החתן או הכלה. במקרים כאלה הפתרון הוא ללכת על בטוח ויש הרבה רעיונות שנותנים מענה טוב לדילמה.

אפשר למשל לקנות לזוג הצעיר מוצרי חשמל שיחסכו להם זמן וכסף. אי אפשר להקים בית בישראל בלי מיקרוגל, טוסטר אובן או מסך טלוויזיה ובטוח שלפחות אחד מבני הזוג כבר תכנן להשתמש בכספי החתונה כדי לקנות אותם. זו המתנה האולטימטיבית למוזמנים ממעגל ראשון והיא לא דורשת תקציב של יותר מ-1,000-4,000 ש"ח.

אם מחפשים מה לקנות כמתנה לזוג צעיר בתקציב נמוך יותר, אפשר להביא להם סט מצעים. זה עונה בצורה קלאסית על כלל המפתח, כי כולנו אוהבים לישון על מצעים מפנקים ועדינים אבל רק לעיתים רחוקות אנחנו מרשים לעצמנו לקנות אותם. סט מצעים יוקרתי יעלה 200-500 ש"ח ואפשר לקנות ערכה שכוללת מצעים מכותנה, כרית נוי, נרות ריחניים ואביזרי קישוט רומנטיים במחיר של 750-820 ש"ח.

תמונה באדיבות: pixabay

מתנות מקוריות לאנשים יצירתיים

מעדיפים לגלות יצירתיות ומחשבה מחוץ לקופסא? כל שעליכם לעשות הוא למצוא תמונה משעשעת ונוסטלגית של אחד מבני הזוג או של שניהם, ולשלוח אותה להדפסה על בד קנבס. הדפסה על קנבס בגודל סטנדרטי של 60X60 תעלה לכם 140 ש"ח, בעוד הדפסה על קאפה בגודל דומה תעלה 60 ש"ח בלבד.

לבסוף, יש הרבה מתנות פונקציונאליות שלאו דווקא מזוהות עם הקשר רומנטי, אבל הן לא פחות אטרקטיביות מהשאר. כאן תוכלו לבחור בין מקדחה/מברגה לחתן, שרשרת/צמיד לכלה, סירים טובים לשניהם או מיטת פרפלסט איכותית לחיית המחמד – כי גם היא משתתפת בחגיגה.

Exit mobile version