Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

רעיונות למתנות שימושיות לגננת לסוף שנה

כאשר סוף השנה מגיע חנויות המתנות נכנסות מה שנקרא למצב "היכון". הורים רבים וילדיהם פוקדים את החנויות (או מזמינים אונליין) מתנות לגננת, לסייעת, למורה וכו'. המתנה בדרך כלל תהיה סמלית אולם אם מדובר בגננת הראשית של הילד שלכם שליוותה אותו במשך יותר משנה אחת, לרוב המתנה תהיה מכובדת יותר.

כך או כך, תוכלו ליהנות ממגוון רעיונות מגניבים של מתנות לגננת לסוף השנה כמו עיצוב ספל מותאם אישית, הדפסת תמונה על זכוכית/בלוק עץ, חריטה עם הקדשה על עט ועוד.

מתנות שימושיות ומגניבות לגננת

אנו מאמינים כי הכוונה היא זו החשובה כאשר נותנים מתנה, אולם יחד עם זאת – אם המתנה תהיה שימושית הרי שגם המקבל יוכל באמת ליהנות ממנה יותר. משום כך, הכנו עבורכם מספר רעיונות נחמדים למתנות לגננת לסוף השנה:

Pixabay

במקום הראשון – ספלים בהדפסה אישית?

ישנם אינספור סוגים של מתנות שאתם יכולים להביא לגננת בסוף השנה, אולם המתנה הפופולרית ביותר היא ספל מודפס. ישנם כמה וכמה סוגים של ספלים שתוכלו להדפיס עליהם תמונה ו/או הקדשה אישית ומוצר זה אף פעם לא נמאס. לכל גננת יש לפחות כמה ספלים שתקבל במתנה מהילדים שלה בגן אז מדוע עוד ספל במתנה? ובכן, ראשית היא לא אשת הצוות היחידה בגן. יש עוד סייעות בגן שגם הן זקוקות לספלי קפה גם כך, אז להחזיק מלאי של ספלים בגן יאפשר להן לשתות בחופשיות קפה במהלך היום ולעשות כלים לאחר שההורים אוספים את הילדים בשעות הצהריים. כמו כן, למתנה זו יתרון נוסף והיא העלות הסמלית שלה ביחס לערך.

אילו סוגי ספלים אפשר להדפיס עליהן הקדשה?

תוכלו להדפיס תמונה ו/או הקדשה על ספל לבן קלאסי רגיל, תוכלו להדפיס על ספלים שהחלק הפנימי שלהם צבעוני (חלק חיצוני רקע לבן עם התמונה/הקדשה), ישנם גם ספלים צבעוניים המשלבים כפית, ספלי לאטה, ספל הקסם (מבוסס צבע שחור וכאשר ממלאים בו מים חמים התמונה מתגלה, הדפסה על ספל עם קש, הדפסה על ספל תרמי ועוד.

הזמנה אונליין רגע לפני שנגמרת השנה

אל תחכו לרגע האחרון של סוף השנה, הזמינו מראש את המתנה המושלמת שלכם לגננת לסוף השנה. תוכלו ליהנות ממבחר עצום של מתנות מדליקות שאפשר להדפיס עליהן, כולל מגוון רחב של ספלים מסוגים, גדלים וצבעים שונים שתוכלו להדפיס עליהם הקדשה ו/או תמונה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר אל מספר הטלפון המפורסם באתר או לבצע רכישה אונליין באתר https://www.migvan4u.co.il/

Exit mobile version