Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

רעיונות לעריכת בת מצווה מקורית ויצירתית

בת מצוות תמיד מרגישות אותו הדבר. ילדת החגיגה בשמלה לבנה, מלא ילדות בנות 12 מתרגשות וכמה בנים באותו הגיל שנראים אבודים, אמן מופיע או פעילות שאפשר לתעד ולהעלות לאינסטגרם וזהו. אם התיאור נשמע לכם מוכר, זה בוודאי כי הייתם בכמה וכמה אירועים כאלו.

בת המצווה היא אירוע חד פעמי בחייה של הילדה ולכן חשוב לבצע אותו בצורה מקורית, מיוחדת ומעניינת. רוצים שאירוע בת המצווה של הבת שלכם יהיה אירוע מרענן ומיוחד שאף אחד לא ישכח? אספנו כאן כמה רעיונות שיכולים להפוך את בת המצווה למקורית ובלתי נשכחת, שהאורחים יזכרו אותה וייהנו ממנה.

מיקום

אפשר לעשות בת מצווה באולם או במסעדה, ואפשר לחשוב על כיוונים מיוחדים יותר. פעילות אתגרית ביער, מקומות מיוחדים כמו הספארי או פארק אתגרים יתנו לבת מצווה כיוון מפתיע ומרענן. מלבד המיקום המיוחד, גם הפעילויות שאפשר לעשות במקומות כאלו שונות מפעילויות במקומות סטנדרטיים. משחקי חברה וטבע נראים מפתים הרבה יותר לדור המילניום כאשר הם בכל מקרה כבר בטבע, וכך גם הם נהנים ומשתתפים יותר.

תפאורה

עיצוב האירוע בהתאם לקו מסויים שמתאים לילדה ומאפיין אותה יוסיף לו נופך ומיוחד ומקורי. אם הילדה אוהבת מאוד ריקוד, כדורסל או דברים אחרים שקרובים לליבה – ניתן לעצב את המקום בהתאם לתחביב שלה ולתת לאורחים אפשרות להרגיש יותר מחוברים וקרובים אליה, מאשר לעצב בסגנון מפואר וסתמי.

אפשר גם לבחור קונספט שכלל אינו קשור לילדה ישירות אלא מסקרן ומעניין אותה או אתכם, כמו למשל בעלי חיים מסוימים, מודעות אקולוגית או נושאים דומים.

מסיבת בת מצווה דתית. צילום: תרבוש – תרבות ופנאי לציבור הדתי
מצגת

מצגת לבת מצווה היא דבר הכרחי באירועי בת המצוות היום. למרות שהיא מככבת בכל בת מצווה, עדיין אפשר להיעזר בה כדי להפוך את הבת מצווה למקורית ושונה. אפשר לעשות מצגת בסגנון קליפ, תמונות, סרט דרמה או קומדיה או כל סגנון שמעוניינים בו.

המצגת מרכזת את כל הנוכחים במקום אחד ולכן כדאי להפוך אותה למשהו בולט ומסקרן, שיגרום להם להגיע לצפות ולא לשב בשולחנות ולאכול וגם להכניס אותם לאווירת האירוע.

המצגת היא אחד הדברים החשובים ביותר באירוע עצמו ולכן כדאי מאוד להתייחס אליה ברצינות ולא להיזכר בה בשבוע האחרון ולתת לחבר לערוך אותה בחובבנות.

תוכן האירוע

ישנם אינספור סוגים של תכנים שאפשר להכניס לאירוע, סביב הילדה החוגגת וסביב המשפחה שלה. כדי להפוך את בת המצווה למקורית, אפשר לשלב תכנים מיוחדים ושונים.

הפעלה לילדים

פיינטבול לייזר, משחקי ODT והפעלות קבוצתיות שונות יכולות להפוך את האירוע למיוחד ובלתי נשכח ולתת לילדים אפשרות להתגבש וליהנות וגם לדבר על האירוע אחר כך.

תוכן שקשור לאירוע

התוכן יכול להיות סביב המצגת ובאותו קונספט כמו שלה. ניתן לשלב קופסאות חדר בריחה עם חידות שקשורות לילדת הבת מצווה וליצור תחרותיות בין השולחנות, לעשות משחקים שישתפו את בני המשפחה מהדור המבוגר יותר וכדומה.

סיכום

לסיכום, ישנן אינסוף דרכים להפוך בת מצווה למיוחדת ומקורית. אל תחששו ללכת על אירוע קצת שונה ונועז – האורחים יברכו אתכם, הילדים יתלהבו מכם וגם לכם תישאר מזכרת מיוחדת וכיפית בזיכרון.

Exit mobile version