Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

רעיונות לפעילויות עם ילדים בבית

החופש הגדול כבר התחיל וזה בדיוק הזמן להכיר מגוון פעילויות שניתן לעשות בבית או בגינה עם הילדים. ריכזנו לכם מגוון רעיונות. מוכנים? אנחנו מתחילים!

פעילויות יצירה

עם חומרי יצירה מהנים לילדים, מדבקות, סרטים, דפים שונים, קרטונים ריקים ועוד, תוכלו לתת להם להתעסק ולצור את מה שהם ירצו. אין צורך בהנחיות מדויקות, תנו לדמיון שלהם להיות יצירתי.

דפי צביעה

אפשר לקנות חוברות צביעה ואפשר גם להדפיס בבית. אפשר לצבוע בטושים, בצבעי גועש או בצבעי פנדה.

פלסטלינה או בצק

אפשר להעביר שעות של הנאה ביצירה חופשית. אפשר גם להיעזר בספרים או סרטוני יוטיוב שמראים כיצד לפסל דמויות.

פאזלים

לא כל הילדים מתחברים לפאזלים, אבל מי מהם שכן מתחבר יכול להנות מאוד. פאזלים יש במגוון גדלים וחלקים. בחרו את הפאזל המתאים לגיל הילד.

תחפושות

לא מתחפשים רק בחג הפורים, אפשר להתחפש כל השנה ועל כן זה הזמן להוציא את התחפושות שיש לכם בארון ולתת לילדים לשחק משחקי תפקידים.

 תמונה: pexels

משחקי קופסה

יש המון משחקי קופסה שניתן לשחק עם הילדים. כך אפשר להעביר שעות של כיף. לדוגמה, טאקי, מונופול, מנקלה, רמיקוב, הרמז, להזיז את הגבינה, 4 בשורה אחת ועוד. ניתן לרכוש את המשחקים בחנויות הצעצועים או באתרי אינטרנט.

סודוקו

משחק הגיון שמפעיל את המוח. מדובר על תשבץ מספרים, כאשר המטרה היא לשבץ מספרים (1-9), כך שבכל טור ובכל שורה המספר יופיע פעם אחת בלבד. אפשר לרכוש חוברות ואפשר להדפיס לוחות משחק מהאינטרנט.

ספורט

אין כמו פעילות גופנית. היא מומלצת בכל גיל ובמיוחד לילדים. יש לה המון יתרונות כמו, שיפור הביטחון העצמי, פיתוח מיומנות תנועה, שיפור הקוארדינציה, שיווי משקל, כוח, סיבולת ועוד. אפשר לשחק עם משחקי כדור עם הילדים, לרוץ, לקפוץ בחבל אפשר לרוץ, לקפוץ בחבל ועוד.

קליעה למטרה

אפשר לרכוש ערכה מוכנה מחנויות הצעצועים ואפשר להכין ערכה לבד. אם תבחרו להכין ערכה בעצמכם, תצטרכו קרטון וכדור ספוג.

נינג'ה ישראל

אפשר להכין מסלול מכשולים בתוך הבית. המסלול יהיה בנוי מכריות, שמיכות ושרפרפים. אפשר גם לרכוש מתקן נינג'ה ולהציב אותו בחצר/בגינה (במידה ויש לכם מספיק מקום).

חריזת תכשיטים

אם רוצים לתרגל את המוטוריקה של הילדים, תוכלו לתת להם להשחיל חרוזים לפי הסדר שהם רוצים. החרוזים צריכים להיות במגוון של צורות וצבעים. לאחר מכן, תוכלו להראות להם כיצד לקשור את החוטים וכך לצור צמידים ושרשראות.

שורה תחתונה

אנו ממליצים לכם ליישם את הרעיונות שהוזכרו לעיל, שכן מדובר על פעילויות שיכולות להיות מהנות לא עבור הילדים אלא גם עבורכם המבוגרים. תסכימו איתנו שאין כמו זמן איכות עם הילדים ואם אפשר להעביר אותו בצורה כיפית ומהנה עם פעילויות שמשלבות משחק ויצירה, אז כל הצדדים מרוויחים.

Exit mobile version