Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

רשת האופנה H&O  משיקה את קולקציה טרנדית ואופנתית  שתתחדש ותגדל בכל שבוע!

 רשת H&O משיקה את הקולקציה החדשה לעונת סתיו חורף 2017/18 תחת המותג tag woman הכוללת סגנונות מגוונים: רומנטי,  קלאסי , גראנז', ספורט קז'ואל ועוד, המשתלבים זה בזה בהרמוניה. שימוש בבדים נעימים ואיכותיים, גזרות מחמיאות ודיוק עד לפרטים הקטנים.  העונה הקולקציה תועשר מידי שבוע וייכנסו דגמים נוספים תדירות לחנויות.

להתלבש לחג

העונה רומנטיקה וחגים נפגשים: הבדים הרכים שנשפכים, הצבעים הבהירים שיוצרים רוגע, טהרה ושמחה. לקראת עונת החגים tag woman  מציעה  קולקציה רחבה של חולצות ושמלות לבנות עם שרוולי פעמונים טרנדים, רקמות שושנה מיוחדים שיוסיפו עוד חיים וחן, סיומות מיוחדות כמו רקמות תחרה ופריטים חושפי כתפיים.

בגדים משוחררים על הגוף בסיומת תחרות או מלמלות, חולצות עם כתפיים חשופות או מבצבצות, חולצות  בשילוב הבזקי מטאל שיוצרות את קסם החג.
צבעוניות:  ורוד עתיק, ירוק זית בהיר שמנת, לבן ואוף ווייט.

Rodeo trip 

הצבע הכחול הנצחי מככב העונה גם בג'ינסים ובדנים וגם בסגנונות מגוונים המשדכים לו את צבע הקאמל , שילוב היוצר חמימות.

הג'ינס מגיע במכנסיים וגם בחולצות דנים מכופתרות ונעימות על הגוף, שמלות חשופות כתפיים עם שילוב רקמות שעליהן אפשר לשלב ג'קט דמוי עור קאמל להופעה גם לבוקר וגם לערב.

טוניקות  מפוספסות כחולות עם רקמות אתניות, בשילוב וסט לבן פרוותי  סיננטי שייתן את המראה החורפי והנעים.

Desert  rose

הצבע הורוד, כבר מזמן התרחק מהיותו הצבע הילדותי המובהק הוא קיבל גוון טרנדי והפך לורוד עתיק.

בשילוב עם פריטי קז'ואל ליום יום או בשילוב עם נעלי עקב לאירוע ערב.

לוק של ג'ינס בגזרת בויפרנד בטרנד חדשני עם קרעים ורודים, שמוסיפים צבע למכנסיים בשילוב טישרטים שעליהם יש הדפסים טיפוגרפיים, בתוספת בומברים דו צדדיים  המשנים את ההופעה באותו היום, בתוך שניות.

להופעת קז'ואל מומלץ לשלב עם צבעים רגועים ופחות דרמטיים כמו גווני האפור, הזית והורוד העתיק.

Backstage

מראה ה"רוק סטאר" ממשיך גם לעונת החורף, צבעים שולטים של אדום ושחור בנפרד או בשילובים יחד והדיטיילים הנכונים יוצרים את האמירה החזקה בכל הופעה. הצבעים העזים והכהים משמשים הן כקז'ואל והן לערב.

בין הפרטים ניתן למצוא: גינס שחור עם תפרי צד משופעים בעיניות ושרוכים , רקמות על שמלות תחרה מנוקדות, שמלות שחורות עם עיניות או בסיומת ניטים, מעיל דמוי עור  עם רקמה צבעונית, סווצ׳רים במראה מכובס וחולצות תחרה עם רקמות ומלמלות ועוד.

Animal night

צבע המטאל מגיע החורף בכל מקום. טקסטורת החיות המנומרות מופיעה העונה עם הרבה חוטים מטאלים או דפוסי זהב וכסף בצורה מעודנת .

שילובים כמו שמלת סריג מוזהבת בשילוב מעיל חברבורת, סריג וי מנומר ומוזהב,  שמלות דמוי עור בשילוב חצאית מנומרת, שמלות עם כתפיים חשופות ועוד. צבעוניות- שחור, זית ורוד עתיק.

Dex evening

המותג הקנדי האיכותי   DEX מציע בקולקציית הערב פריטים איכותיים ומיוחדים כגון :שמלות מקסי סאטן תחרה, טופ שיפון מודפס, אוברולים מחויטים, חצאית דמוי עור ועוד.

המראה  ייתן את הטאץ' היוקרתי לעונת האירועים אשר נמצאת בשיאה וממשיכה גם לעונה הקרה.

Dex plus 

,חולצה 69.90, חצאית 99.90 שח צילום עידו לביא

מעבר למידות הרחבות של המותג טאג וומן שמציעה הרשת, העונה המותג  DEX מציע קולקציה טרנדית למידות גדולות (עד 3 אקסטרה לארג') . הקולקציה סופר אופנתית ומאופיינת בבדים האיכותיים ובגזרות חופשיות ומדוגמות. בין הפריטים ניתן למצוא חולצות רקומות , טוניקות גינס , חולצות שיפון מודפסות ואפילו חצאיות.

Welcome to America

צבעי הלבן, כחול, ואדום הם צבעים שמתחדשים כל הזמן. הפעם נוסף להם הברק הכסוף הניטים, המשבצות המוכרות והרקמות. יחד נוצרו שילובים מפתיעים בדגמים ובגזרות חדשות, לדוגמא מראה הסטריט- ג'קט בומר בצבעי כחול ואדום דו צדדי עם רקמות, ג'קט דמוי עור כסוף בשילוב מכנסי ג'ינס עם קרעים ורקמות,  מעיל צבאי ארוך ונשי בצבע כחול רויאל, חולצה פסים אדומה מכופתרת בשילוב מכנסי ג'ינס כחולים עם רקמות בצדדים ועוד.

Black and white sport look

הסגנון הספורטיבי הולך והופך לטרנדי בכל עונה. העונה הקולקציה מציעה טוויסט מפתיע של לבוש סמי מחויט לעבודה תוך שמירה על מראה נינוח ומפוספס של שחור ולבן ונגיעות ספורטיביות. צבעוניות נייטרלית שיוצרת טוטאל לוק חדש ומעניין.

בין הפריטים ניתן למצוא מכנסיים שחורים עם פס לבן בצד, חולצות אריג עם פסים , ג'קט דמוי עור, טי שרט עם כיתובים מעולם הספורט , טישרט עם קפושון בנגיעות מטאליות,  טישרט עם עיטורי מלמלות מכנסיים בגזרת loose  ועוד.

מחירים:

טי שרט –החל מ 59.90 שח

חולצות אריג – החל מ 79.90  שח

טוניקות אריג- 99.90 שח

מכנסיים- 99.90 שח

אריג צבעוני- 129.90 שח

גינס-  159.90 שח

מעיל דמוי עור-  179.90 שח

מעילים ארוכים-  249.90 שח

סריגי בייסיק – 59.90 שח

סריגים – החל מ 79.90 שח

להשיג ברשת H&O

באינסטגרם- ho fashion

בפייסבוק- H&O

 

Exit mobile version