Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

רשת BBB משיקה סדרת תוכן דיגיטלי בכיכובה של השחקנית  דנה פרידר

הסדרה "בורגר טריפ 3" כוללת 3 פרקים וצולמה בארגנטינה. במסגרת סדרת הרשת החדשה, תרה פרידר אחר ההמבורגרים הטובים ביותר שיוצעו כספיישלים במסעדות הרשת. במהלך השיווקי הושקעו כ-2.5 מיליון ₪.

רשת ההמבורגרים BBB, לה סניפים כשרים בירושלים ובקרית גת, עולה השבוע  בסדרת תוכן דיגיטלי, בכיכובה של השחקנית דנה פרידר. הסדרה, שצולמה בארגנטינה, ממותגת תחת הסלוגן: "בורגר טריפ – חגיגת בשרים ארגנטינאית", והיא כוללת 3 פרקים.

בסדרה, בה הושקעו 2.5 מיליון ₪, מתעדים  דנה פרידר והשף הראשי של BBB  – אילן פנחס, את חיפושיהם  בארגנטינה, מולדת הבשרים, אחר ההמבורגרים המיוחדים ביותר. שלושת ההמבורגרים שנמצאו כטובים ביותר, יוצעו במסעדות הרשת במהלך  אוקטובר – דצמבר 2019.

הסדרה תעלה ברשתות החברתיות, באתרים נבחרים ובקמפיין רדיופוני, לצד פעילות קד"מ רחבה במסעדות הרשת.

המהלך הפרסומי עולה לאוויר זו השנה השלישית ברציפות, לאחר שבשנה שעברה זכתה הסדרה, בה חיפשה  דנה אחר ההמבורגר המושלם בניו יורק, להצלחה רבה ושנה לפני כן חיפשה דנה אחר ההמבורגר המושלם בבירות אירופה.

דנה פרידר ואילן פנחס. בורגר טריפ 3. צילום: עדי אורני

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB מסרה: "לאור הצלחת הסדרה בשנים קודמות, החלטנו גם השנה להמשיך באותו קונספט, ולשלוח את דנה ואילן לארגנטינה, בחיפושיהם אחר ההמבורגר האיכותי ביותר. לאחר תחקיר מעמיק ומקיף אנו שמחים להציע את הגרסאות הישראליות של המנות המיוחדות לקהל הלקוחות שלנו במרוצת החודשים הקרובים".

לדברי תורג'מן: "בתחום המסעדנות בישראל, מעטים השחקנים אשר משקיעים משאבים רבים בתוכן בפרט  וקמפיינים בכלל. במקרה המדובר הרשת משקיעה שנה אחר שנה בהפקות עתירות ממון, עם פרזנטורית קבועה, ומציעה המבורגרים מיוחדים וחדשניים לקהל לקוחותיה."

רשת  BBB מונה כ- 32 מסעדות. הרשת מציעה חווית ארוחה משפחתית, עם מגוון מנות המבורגרים בטעמים שונים, מנות מיוחדות לילדים, ומנות לחברי המשפחה שלא אוכלים בשר, דוגמת מנות על טהרת הצמחונות והטבעונות. הבשר המוגש במסעדות הרשת הינו 100% טרי, ונטחן מדי בוקר, במקום.

Exit mobile version