Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

שדרה קולינארית חדשה נפתחה בפארק עתידים תל אביב בהשקעה של כ-8 מיליון ₪

פתיחת יאשקה בפארק עתידים. צילום: פביו נוביק

פארק עתידים תל אביב, השיק שדרה קולינארית חדשה בהשקעה של כ-8 מיליון ₪. פתיחת המתחם הינה חלק מהקו האסטרטגי שמובילה הנהלת הפארק, הרואה בפארק מתחם עסקים שפותח את שעריו לכל מבקר שייעודו לשרת את עובדי החברות והעסקים שבמתחם כמו-גם את תושבי השכונות שמסביב. במקום נפתח סניף של רשת מסעדות הגריל יאשקה בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪ ושוק אוכל שיתקיים בימי שישי

קבוצת יזמים מובילה מתחום המזון השקיעה כ-3 מיליון ₪ בהקמת סניף של רשת יאשקה,  מותג תל אביבי מבוקש בשדרה הקולינארית. יאשקה מצטרפת לרשתות מובילות כמו "ארומה" ו"אילנס" ולמסעדות ובתי הקפה האחרים, הנמצאים בשדרה הקולינארית ובפארק בכלל.

יאשקה״- הוא מותג גריל בשרים ושווארמה הנמצא בהתרחבות, הרשת בבעלות איש העסקים יוסי בוסקילה וגולת הכותרת של התפריט המוצע הינה מנת שווארמה ההודו והעגל של הרשת עם תוספות.

המתחם הקולינארי פארק עתידים תל אביב. צילום: פביו נוביק

שגיא ניב, מנכ"ל פארק עתידים תל אביב: "ההחלטה על הקמת שדרה קולינארית גדולה המשלבת קולינאריה וחווית בילוי איכותית, הינה חלק מהחזון והקווים המנחים של פארק עתידים תל אביב – אנחנו מתמקדים בפארק במתן מענה לעירוב המשתמשים. כאשר מהות העניין הינה לשים את האנשים בפרונט, בראש הפירמידה. המתחם הקולינארי, מאפשר מצד אחד לאלפי עובדי החברות שבפארק ליהנות מהפסקת צהריים באווירה איכותית ייחודית עם מגוון קולינארי ומחיר נכון ומצד שני מעניק חווית בילוי קולינארית לתושבי הסביבה. כל המשתמשים שאליהם אנו מתייחסים, עובדים ומבקרים, מוצאים להם בית ומקום בפארק בשעות העבודה ולאחרים ולאכול במקום חוויתי בעיקר בשעות אחר הצהריים והערב עם מרחב וסטייל ייחודיים. עיקרון זה מתבטא בכל ההיבטים החשובים אותם אנו מנהלים בפארק, וגם בקולינאריה" .

התוכנית האדריכלית של השדרה, מבטיחה גם שוק ססגוני ומתיחת פנים למתחם מסעדות ולחללים המרכזיים של הפארק בהשראת שדרה תל אביבית, שמכניסה את שמחת החיים של העיר פנימה, נראה שלעיתים כל מה שצריך זה להפוך מטראז' מסחרי לרקמה אנושית תוססת.

יאשקה בפארק עתידים תל אביב. צילום: פביו נוביק

את המתחם תכנן ועיצב מעצב הפנים ארנון אשד, ממשרד האדריכלות בראשי לנדס אשד – המתמחה בתכנון מקומות בילוי, בתי עסק, משרדים ובתי מגורים. "העיצוב הוא בעיקר בהשראה של השווקים בחו"ל, אך מתכתב עם האווירה בשדרות התל אביביות המוכרות והאהובות", מציין ארנון אשד, "חיפויי הקירות דומים לשל תחנות מטרו, והעיצוב משלב בתוכו שילוט רחוב וגרפיטי, ספסלי ישיבה, כיכרות ולבנים, וגופי תאורה כתאורת רחוב. את כל האלמנטים האומנותיים יצר המעצב הגרפי שחר אריאל. עם מחווה של לשדרות רוטשילד ושדרות תל אביביות נוספות. לוחות המודעות יוצגו כמסכים, קיימת גם קריצה ואזכור לקיוסק הראשון ברוטשילד."

בהמשך ייפתח במקום, בימי שישי, שוק אוכל גדול, אשר יכלול מגוון של דוכני אוכל שייתן מענה קולינרי בהנחייתו של היועץ האסטרטגי הקולינארי של הפארק חיים נחמיאס. לדברי נחמיאס: "דרך ליווי הפרוייקט, מאז תחילת דרכו, עת שולבה במתחם רשת "ארומה" הבנו, כי חלק מהשינויים שעוברים כיום, מתחמי העסקים הוא שילוב קולינאריה ברמה גבוהה כמו יאשקה".

המקום עתיד להיפתח ויעבוד בימי השבוע בין השעות 10:30-20:30 (בנוסף המקום יעבוד עם  משלוחים ויספק שילוח לכל צפון ת״א) ובימי שישי בין השעות 11:00-16:00. 

Exit mobile version