Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

שוברים שגרה – כך הפך חדר הבריחה לטרנד

אסקייפ רום הוא צמד מילים די מוכר, לפחות היום. אלא שמתישהו לפני כמה שנים היה מדובר בצירוף די משונה של מילים, שרבים לא הבינו מה מסתתר מאחוריהם.

אפשר רק להניח שרוב האנשים הללו כבר הרבה פחות קלולסים היום, והם מבינים שמדובר באטרקציה לוהטת וממכרת במיוחד. אם אתם עדיין לא בטוחים שאתם יודעים במה מדובר אתם ממש לא צריכים להתבייש, והנה התשובות לכל השאלות.

מה זה חדר בריחה?

כשאתם בוחרים חדר בריחה ברחובות, בתל אביב או בכל מקום אחר, אתם למעשה בוחרים לעצמכם הרפתקה מסוימת. החדרים הללו מעוצבים לרוב על בסיס סרטים, סיפורים או אירועים שהתרחשו במציאות, וכך אפשר להישאב לעולם שכולו הארי פוטר, אינדיאנה ג'ונס ואפילו הטיטניק. רגע לפני שתיכנסו אל החדר תקבלו הנחיות ברורות מאוד ביחס למשימה שלכם, בין אם היא כוללת איתור אוצר אבוד או הימלטות מהסירה הטובעת. עכשיו, כשאתם יודעים מה המשימה, יש לכם בדיוק שישים דקות להשלים אותה. ולא, זה לא עומד להיות פשוט.

איך פותרים את החידה?

חוויה לכל המשפחה. צילום באדיבות pixabay

כדי לצאת מהחדר הנעול תצטרכו לעמוד במשימה מורכבת, והמילה "מורכבת" בהחלט מדויקת כאן. לכל חדר בריחה ברחובות או בכל מקום באשר הוא, יש שלל חפצים ופריטים שנראים לכם תמימים לחלוטין, אבל הם ממש לא. כל ספרה שנראית כאילו נחרטה בטעות עשויה לשמש אתכם לפתרון כתב חידה, כל פריט שנתפס כחלק מהתפאורה עלול לשמש כמפתח לדלת סודית, ומאחורי הקיר שניצב בפינת החדר עשוי להתגלות עולם שלם שאתם פשוט לא מודעים לקיומו. תכנון חדרי הבריחה הללו הוא מורכב מאוד, וזה רק אומר שיש המון הפתעות שמחכות לכם.

טיפ חשוב לפני הכניסה לחדר

אחרי שבחרתם לעצמכם אסקייפ רום כזה או אחר, גייסתם כמה חברים טובים למשימה והדלת נסגרה מאחוריכם, אתם עשויים למצוא את עצמכם קצת מבולבלים. זה נכון בוודאי אם זו הפעם הראשונה שלכם בחדר בריחה. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם האתגר היא פשוט לקבל את זה שאתם עומדים לטעות, וגם השועלים הוותיקים שאתכם יטעו לא מעט. יכול להיות שזיהיתם פריט מסוים כחלק מחידה אחת אבל הוא שייך לאחרת, ויכול להיות שהרעיון היצירתי שלכם לא מדויק, אבל אם תשתפו את החבר'ה הם יקבלו ממנו השראה שתקדם אתכם אל הפתרון. בקיצור, מותר לכם לטעות. זה חלק מהתהליך, וגם מה שהופך את פתרון החידה למתוק הרבה יותר.

Exit mobile version