Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

שומרים על איכות החיים

אתם מגיעים הביתה אחרי יום עבודה ארוך ומגלים גינה מטונפת בכניסה לבניין. דלת הכניסה מלאה בסימני ידיים ורגליים, הפח בלובי עולה על גדותיו, הראי במעלית מלוכלך והרצפה נעשית כמעט דביקה מהלכלוך שהצטבר עליה. כעת תארו לעצמכם תרחיש אחר, מוחשי לא פחות: יום העבודה עומד להתחיל ואתם נכנסים אל המשרד עם ספל קפה והמון אנרגיות, רק כדי לגלות בלאגן אטומי, מעלית תקולה שמחייבת אתכם לטפס אל הקומה החמישית ברגל, שולחנות מלאי אבק וחושך בכניסה למשרד, מאחר והנורה נשרפה אתמול וטרם טופלה. המצבים האלה מציאותיים ביותר בבנייני מגורים ועסקים רבים בישראל, אבל הם לא חייבים להיות כאלה גם אצלך. תחזוקה שוטפת של המבנה, על כל המשתמע מכך, תוביל לתחושה נעימה הרבה יותר בהגיעך אל המשרד בבוקר או הביתה בסוף היום.

מישהו מטפל בך

אלא שתחזוקה שוטפת נשמעת למרבית האנשים משימה מתישה למדי, ואין זה מפתיע. אחזקת מבנים כוללת תחומי עיסוק שונים ומגוונים כמו חשמל, מים, גינון, ניקיון ובטיחות. מישהו צריך לוודא שמערכת כיבוי האש עובדת לפני שהשריפה הבאה תפרוץ, ניקיון המשרד הוא חיוני לא פחות מאשר ניקיון הבית, ותקלות מים עשויות לפגוע בעובדים ובדיירים בדרכים שונות, לרבות פגיעות בריאותיות (היעדר מים לשתייה, חוסר היגיינה בשל חוסר היכולת לשטוף כלים כהלכה או להוריד את המים באסלה בתום השימוש). אם יש לכם זמן רב ואנרגיות לטפל בכל התחומים הללו, אתם כמובן מוזמנים לעשות זאת, אבל מאחר וסביר להניח שאין לכם באמת את הזמן – אתם יכולים לבחור חברה שתציע לכם שירותים של אחזקת מבנים, ותוריד מכם את הדאגות האלה.

בוחרים נכון

חברות לניהול מבנים יש בשפע, אך השאלה היא איך בוחרים מתוכן את החברה הנכונה ביותר עבורכם. ראשית כדאי להגדיר לעצמכם באופן ברור מה המשימות והפרויקטים שנדרשים מהחברה שאיתה תעבדו, וכן מה רמת הזמינות שאתם זקוקים לה. אם המשרדים בבניין נסגרים בשעה 17:00, ייתכן שניקיון המשרדים אחת ליום יספק את העסקים השוכרים משרדים בבניין שלכם. לחלופין, אם מדובר בעסקים שפועלים עד שעות מאוחרות, ככל הנראה יידרשו שירותי ניקיון עד שעה מאוחרת יותר, וגם הסבירות לתקלות שונות גדלה. בקשו להבין מהספק הפוטנציאלי שלכם מה בדיוק הוא מציע, ובקשו להעביר את ההבטחות הללו גם בכתב, בהסכם ההתקשרות ביניכם. תיעוד מסודר של השירותים שתרצו יעזור לכם לקבל בדיוק אותם בבוא הרגע, ולהימנע מחיכוכים לא נעימים בהמשך.

Exit mobile version