Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

שוק התקשורת הישראלי הופך משוכלל יותר ויותר – חבילות טריפל

חבילות התקשורת – חבילות הטריפל הופכות להיות הסטנדרט החדש בשוק התקשורת הישראלי. במובנים רבים מדובר בצעד המתבקש הבא בדרך להפיכתו של שוק התקשורת הישראלי לשוק יעיל ומשוכלל.

צילום:pixabay

במהלך העשור וחצי האחרונים עובר ענף התקשורת בישראל מהפכות מרחיקות לכת. כולנו זוכרים את מהפכת מחירי הסלולר (ממנה אנו עדיין נהנים…) אשר כללה גם מהפכה לטובת הצרכן בכל הנוגע לתנאי חוזי ההיקשרות בין הצרכנים לבין חברות התקשורת. מהפכה זו היוותה נקודת שיא בתהליך בו הופך שוק התקשורת הישראלי לשוק משוכלל, כלומר – שוק בו התחרות הופכת גבוהה ואפקטיבית יותר ויותר בכל הנוגע לתועלת המתקבלת מכך לכלל הגורמים במשק.

לאחרונה, החלו חברות התקשורת הגדולות בשיווק חבילות תקשורת, ובשמם – חבילות טריפל. כפי שנראה מיד, חבילות הטריפל הן הצעד הבא הטבעי והמתבקש בשוק אשר הולך ומשתכלל משנה לשנה, בתחום בו התחרות בארץ חוגגת, והצרכן נהנה ממחירים נמוכים וממוצרים טובים יותר ויותר.

ההיגיון שמאחורי חבילות תקשורת והטריפל של סלקום

אם כן, מהי בעצם "חבילת טריפל"? מה כאן החידוש ומדוע הוא עובד לטובתנו, הצרכנים? חבילת טריפל היא חוזה התקשרות בין חברה המספקת מגוון רחב של שירותי תקשורת דוגמת אינטרנט, טלוויזיה, סלולר ועוד, לבין הצרכן, הכולל בתוכו את כל השירותים השונים בכפיפה אחת. נשמע מתבקש וטריוויאלי? זה בדיוק מה שזה. אך מסיבות שונות, עד לאחרונה חויבו הצרכנים בחשבונות וחוזים נפרדים עבור כל שירות ועבור כל קו, מה שהקשה על הורדה נוספת של העלויות והביא לסרבול בירוקראטי לא קטן.

דוגמה טובה להיגיון המתבקש שמאחורי העבודה באמצעות חבילות תקשורת ניתן למצוא בטריפל של סלקום. סלקום היא אחת מחברות התקשורת הגדולות והוותיקות בישראל, המחזיקה כיום בתשתיות עצומות ומתקדמות, הן של רשת סלולרית והן של אינטרנט, טלוויזיה וקווי טלפון ביתיים. בכל תחום השקיעה סלקום לא מעט על מנת להתחרות באותו שוק מסוים, וכך השיקה לאורך השנים האחרונות את סלקום TV – שירות טלוויזיה המספק מגוון רחב של ערוצים הכולל את הערוצים ה"רגילים" של הטלוויזיה, ערוצי ספורט, ערוצי חדשות ובידור רבים, ערוצי ילדים, ערוצים ברוסית ועוד. בכל הנוגע לאינטרנט מהיר, השקיעה סלקום ב"סלקום סופר פייבר" המספק גלישה במהירות חסרת תקדים של עד לאלף מגה בייטים בשנייה.

מכיוון שסלקום יודעת כי מרבית לקוחותיה (כמו מרבית האנשים בעולם המערבי כיום) צורכים הן שירותי אינטרנט והן טלוויזיה, שירותי סלולר וכו', היא מציעה את כלל השירותים המתקדמים הללו במסגרת אותה חבילה – הטריפל של סלקום ("טריפל" משום שמדובר בשלושה שירותים עיקריים – אינטרנט, טלוויזיה וקו טלפון). חבילה זו מוצעת לצד ה"קוואטרו של סלקום" הכוללת את אותם שירותים אך מאגדת בתוכה גם את קווי הסלולר של הלקוח.

יתרונותיה של חבילת תקשורת

לעבודה באמצעות חבילות תקשורת דוגמת הטריפל של סלקום, המאגדות תחתן מספר שירותי תקשורת בסיסיים יחדיו, מספר יתרונות מרכזיים אשר הופכים אותן כאמור לשלב הבא במהפכת התקשורת הישראלית –

לחבילת הטריפל פוטנציאל להוזיל את העלויות. כאשר רוכשים מאותה ספקית את שירותי התקשורת העיקריים במסגרת חבילה אחת, ניתן לקבל מחירים טובים יותר מאשר במצב בו רוכשים כל שירות בנפרד, הן מאותה חברה ובטח ובטח שכאשר מדובר ברכישה מחברות נפרדות.

גם ההתקשרות מול חברת התקשורת הופכת יעילה ונוחה יותר כאשר שירותי התקשורת כולם מאוגדים יחדיו תחת שם אחד ותחת חשבונית אחת. כך גם ההתנהלות מול המוקד של אותה חברה במקרה של שאלות, בעיות טכניות, בירורים כספיים וכו'.

חבילת הטריפל מאפשרת לחברה המספקת את החבילה להתנהל באופן יעיל יותר, ולכן מאפשרת ללקוח מחירים טובים יותר והתנהלות נוחה יותר גם מצדו.

אתרי השוואת חבילות תקשורת

ריבוי חבילות התקשורת המוצעות כיום לצרכן הישראלי מציב בפניו מספר קשיים טכניים, ובעיקר – כיצד לעשות סדר בתוך ים החבילות השונות המוצעות וכיצד להשוות ביניהן באופן יעיל?

בדיוק עבור מטרה זו קמו לאחרונה אתרים ייעודיים דוגמת אתר "זורו השוואת מחירים" המציע השוואה רחבת היקף בין החבילות השונות שמציעות חברות תקשורת שונות, כמו גם בין החבילות המוצעות על ידי אותה חברה. כך, אתם יכולים למצוא באתר זה את הפירוט המלא והברור של כל חבילה הרלבנטית עבורכם, וכך להצליח להשוות בין החבילות השונות ולמצוא את זו שבאמת הכי מתאימה והכי משתלמת בדיוק עבורכם.

Exit mobile version