Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

שימור זיכרונות בעידן הדיגיטלי

יש לכם תמונות או נגטיבים עם תמונות שחשוב לכם לשמור? היום, בזכות העידן הדיגיטלי שבו אנחנו חיים – יש פתרונות מצוינים שיוכלו לעזור. אז איך משחזרים תמונות מתשלילים ואיך ממירים את התמונות לקבצים דיגיטליים איכותיים? כל התשובות – במאמר שלפניכם.

עידן חדש של שימור הזיכרון

מאז המצאת המצלמה, תמונות הן הדרך הטובה ביותר שלנו לשמר רגעים שהיו ולתת להם ביטוי פיזי שמגבה עבורנו את הזיכרון. אבל, לתמונות פיזיות יש חיסרון אחד: הן אמנם מראות לנו את הרגעים היפים שלנו בעבר, אבל הן מודפסות על נייר דק יחסית, ועלולות להתקמט להיקרע או לדהות. אם יש לכם תמונות ישנות כאלה או אפילו תשלילים (נגטיבים) עם תמונות שהייתם רוצים לשחזר, היום יש חברות מקצועיות המתמחות בתחום של סריקת נגטיבים ושל סריקת תמונות, היכולות להפוך עבורכם את התמונות לקובץ גרפי של ממש – לא פחות ולא יותר.

איך זה עובד?

פשוט מאוד. היום יש סורקים מיוחדים אשר יכולים לבצע סריקת תמונות ישנות ולהפוך אותן לקובץ דיגיטלי בכל פורמט קיים; כמו כן – יש גם סורקים אשר יכולים לבצע סריקת נגטיבים, ולהפוך את התמונות שעליהם לקובץ דיגיטלי באיכות טובה. משמעות הדבר היא, שאם יש ברשותכם תמונות ישנות שאתם חוששים שידהו, ייקרעו או ילכו לאיבוד, או לחלופין נגטיבים עם תמונות מדהימות שמעלות זיכרונות – אבל בלי התמונות עצמן – אתם יכולים לבצע סריקה שלהם ולקבל את כל התמונות כקובץ דיגיטלי שתוכלו להעלות ולשמור על המחשב ו/או על הטלפון הנייד.

צילום באדיבות: pixabay

לא רק סריקה

אם אתם עובדים מול חברת סריקה איכותית ומקצועית, כשתקבלו בחזרה את התמונות שלכם כקבצים דיגיטליים – לא תקבלו אותם בדיוק באותה איכות שיש לתמונות המקוריות, אלא האיכות תהיה גבוהה הרבה יותר. זאת משום שחברות כאלה לא דואגות רק לביצוע של סריקת תמונות או של סריקת נגטיבים, אלא גם לביצוע תיקוני צבע ותיקונים של פגמים אחרים.

לאור כל האמור לעיל, אם יש לכם בארון או בבוידעם תמונות ישנות או נגטיבים עם תמונות ישנות שחשוב לכם לשמר – פנו עוד היום לחברות סריקות נגטיבים ותמונות והשוו הצעות מחיר. כמו בכל תחום אחר, לא תמיד היקר יותר הוא הטוב ביותר, וכדאי לוודא שאתם בוחרים בחברה שתציע לכם מחיר משתלם, אבל גם לא פחות חשוב – אחריות ואיכות טובה.

כדי לקבל מידע על חברות כאלה כדאי לשאול אנשים שהשתמשו לאחרונה בשירות כזה. אם אין  כאלה בנמצא במעגל המכרים, אפשר לחפש המלצות ברשת (אבל רק אם מוודאים כי המידע אמין). לאחר בחירת חברת סריקות מקצועית ואיכותית כאחד – כל מה שתצטרכו לעשות הוא להעביר לה את התמונות ובתוך זמן קצר ביותר – ליהנות מהתוצאות. בהצלחה!

Exit mobile version