Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

שיר חדש ומרגש מפרויקט 'שירת החיים' – אבידת בת מלך

מעשה בבת מלך
צילום: מתוך הקליפ, יוטיוב

צמד הזמרים התורני גיא קהלני ומשה דדון מוציאים שיר שלישי מתוך אלבום בכורה שכולו התחזקות ולימוד של תורה מתוך שירה.

השיר ה3 אותו מוציאים השניים כחלק מפרוייקא "שירת החיים" נכתב ומבוצע על ידי קהלני והולחן על ידי משה דדון. לדבריהם של השניים, השיר כולו מעודד את כולנו לעצור, לשמוע ולהתבונן פנימה לתוכינו, לשמוע את הנשמה שלנו דופקת לכולנו – 'קול דודי דופק' – ואנו בניו האהובים נשמעים לקול לפעול בעולם עם הנשמה היקרה שלנו – "פתחי לי רעייתי יונתי תמתי'.

"רק שלצערינו רובינו מהלכים בהרגשה שאין לנו קשר לא לעצמינו ולא לסביבתינו ולא בורא ולא לנשמה שלנו – מטרת השיר היא להעביר את המסר של רבי נחמן מברסלב בסיפורי מעשיות 'מאבידת בת מלך' ולעזור לכולנו להחזיר לעצמינו את ההרגשה שיש בנו נשמה! יש לנו קשר! קשר לעצמינו, למשפחה, לחברים, לעולם, לתורה, לבורא! לא להאמין לשקר של היצר שאומר שאין לנו קשר.", כך, מסבירים השניים בהתרגשות.

לסיכום, אומרים גיא קהלני ומשה דדון, "השיר ב"ה יוצא גם עם קליפ מרגש וסוחף שענינו לעורר בכולנו את החיפוש של כולנו לעבר נשמתינו האבודה! יהי רצון שכולנו נזכה למצוא אותה בקרוב ולגלות שכבר עכשיו היא נמצאת בתוכינו וגם כשאיננו מרגישים אותה זהו רק תהליך שתמיד מתרחש! ובקרוב גם נזכה להרגיש אותו במוחש!! "ואז ימלא שחוק פינו ולשוננו רינה".

גיא קהלני. צילום: מתוך הקליפ
Exit mobile version