Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

שלושת משחקי הקונסולה הכי מאתגרים של נינטנדו

נינטנדו זו חברה יפנית, המוכרת בעולם בתור יצרנית משחקי וידאו המלווים ילדים ומתבגרים ואפילו מבוגרים, בכל רחבי העולם. החברה נחשבת לחברת משחקי הוידאו המצליחה בעולם. את דרכה התחילה בשנות השבעים והיא ממשיכה להתפתח ולהתחדש עד ימינו אנו. 

האחים סופר מריו, המשחק המפורסם מכולם 

Super Mario Bros הגיעו לעולם בשנות השמונים. סופר מריו, על נספחיו, נחשב לאחד ממשחקי הווידאו הנמכרים ביותר בעולם. במשחק אפשר למצוא את הגיבורים, השרברב האיטלקי המפורסם, מריו, על שמו המשחק ואחיו, לואיג'י. המשחק המקורי יצא במטרה אחת, להציל את הנסיכה פיץ' וחיסול החיילים של המלך קופר. בגרסא הראשונה של המשחק, אפשר היה לשחק לבד, לשלוט במריו או לערוך משחק זוגי, בו הפרטנר מחזיק בלואיג'י. במשחק המקורי, יש שמונה עולמות ובכל פעם, כאשר השחקנים נופלים לבור או כאשר הזמן נגמר, מאבדים השחקנים 'חיים' והם חוזרים לנקודת ההתחלה של המשחק. לאורך השנים, יצאו משחקי המשך, כאשר המפורסם והאטרקטיבי מכולם הוא Super Mario Odessey . המשחק פותח במיוחד לקונסולת נינטנדו סוויץ ורק עם הקונסולה המיוחדת, אפשר ליהנות מהמשחק. 

בעלילה אפשר למצוא שוב את המלך באוזר, הממשיך של המלך הרשע קופר, אשר חוטף, עם קבוצה של ארנבים מרושעים, את הנסיכה פיץ'. באוזר מתכוון להתחתן עם פיץ', אבל זו השעה של מריו לצאת לדרך ולהציל את הנסיכה. במשחק המתקדם, קאפי, היא הרוח שעוזרת למריו להתקדם ולנצח את האויבים במשחק. המשחק פתוח, כלומר, החיילים יכולים ללכת חופשי על גבי המפה ובשביל לעבור את השלבים, על השחקנים לגלות נחישות, קור רוח והרבה עורמה. 

אפשר לשחק במשחק, Super Mario Odessey לבד ואפשר, ליהנות לשחק במשחק בקבוצה גדולה יותר של אנשים, ממש עם כל המשפחה. 

פוקימון של נינטנדו 

משחק פופולארי נוסף, מבוסס על סדרת האינמציה היפנית המפורסמת, 'פוקימון'. העלילה מתמקדת במאמן פוקימונים צעיר. לאורך השנים, יצאו גרסאות שונות של המשחק פוקימון. המפורסם והחדש ביותר הוא 'פוקימון חרב ומגן'. שם, המאמן צריך לתפוס את כל הפוקימונים, להשיג תאי מכון ולהפוך לאלוף החדש. שעה שהוא מתמודד עם אויבים. המשחק זכה לאהדה בכל רחבי העולם. המשחק נחשב משחק פתוח, כלומר, אפשר ללכת לכל אורך המפה כדי לנצח את המשחק. במשחק החדש, אפשר למצוא פוקימונים ישנים ואהובים לצד דמויות חדשות, אשר פיתחו במיוחד בנינטנדו עבור המשחק. 

Nintendo Switch sport scarlet

הקונסולה החדשה ביותר של נינטנדו, נינטנדו סוויץ, שינתה את האופן בו גיימרים משחקים במשחקי מחשב. המשחק החדש והאטרקטיבי, מחזיר למרכז הבמה את משחקי הספורט של נינטנדו, אבל מלווה באתגרים שלא היו שם בעבר. בין היתר, על הספורטאי להתמודד עם אתגרים חדשים, לנצח את האויבים וכמובן, היום, בניגוד לעבר, אפשר ליצור קשר עם שחקנים מכל רחבי העולם. 

שחקן מיומן צריך ציוד מקצועי 

בשביל ליהנות ממשחקי הוידאו המתקדמים בשוק, אתם צריכים את הציוד המתאים. אנחנו כאן, כדי לספק לכם את המשחקים האהובים וכמובן, ציוד מובחר. כזה שיעזור לכם לנצח במלחמות, ליהנות מבילוי משותף עם בני המשפחה או אפילו לבד. ממש כמו פעם, רק טוב וחדש יותר.

Exit mobile version