Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

שעוני יוקרה – מסביב למחוגי הזמן הנוצצים

שעוני יוקרה הם לוקסוס – הם משדרים מעמד, כוח וסטייל ולמרות שאנו חיים בעידן הפלאפונים שמציגים לנו את השעה בכל רגע נתון (כי הם כל הזמן איתנו) נותר כבודם של שעוני היוקרה במקומו ונראה שהם לא מתכוונים לחלוף מהעולם שכן אנשים מוכנים להשקיע הרבה מאוד כסף כדי להתהדר למשל בשעון רולקס נוצץ.

שפע הפרסומות שמקיפות אותנו מכל עבר – אם ברשת האינטרנט, במגזינים, בעיתונים ובאמצעי מדיה נוספים אינן משאירות גם הן מקום לספק – התפקיד של שעוני יד יוקרתיים כבר מזמן איננו רק להציג את השעה.

היום, ניתן למצוא מגוון סוגים של שעונים יוקרתיים לגבר או שעונים יוקרתיים לנשים כך שאפשר לרכוש שעוני יוקרה בסגנונות, צורות, מחומרים ובמחירים שונים שנעים בין מאות ועד מאות אלפי שקלים.

אם גם אתם חושקים בשעון יוקרתי שיעטר את פרק ידכם כדאי שתדעו כיצד להתאים אותו לצרכים שלכם, כדי לעשות זאת יהיה עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות.

בדרך לרכישת שעוני יוקרה יש לשאול מספר שאלות

אז לפני שאתם מתחילים להוציא את הארנק ולבצע רכישה שעלולה להסתבר כלא נכונה חשוב שתעצרו ותשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  1. האם כדאי לי לרכוש שעון עדין או מאסיבי מבחינת סגנון העבודה שלי?

אם אתם עובדים בעבודה פיזית שדורשת הרבה תנועה, שימוש בחומרים שונים והזזת חפצים כבדים לא כדאי לכם לרכוש שעון עדין שעלול למצוא את מותו במהלך העבודה. כמו כן, לא כדאי לרכוש שעון כבד ומגושם גם אם מקלידים במשך רוב היום משום שהשעון יקשה ויכביד על פרק היד. במילים אחרות – יש להתאים את החומרים מהם עשוי השעון לאופן העבודה.

  1. עד כמה הראייה שלי טובה?

גוון הלוח של השעון צריך להתאים לאיכות הראייה שלכם. לוח בהיר למשל ומחוגים בגוון בהיר עלולים להקשות על אנשים שאינם רואים טוב ממרחק קצר. אם אתם לא רואים 6/6 רצוי שתרכשו שעון בעל רקע שחור או לבן – הדבר יקל על הראייה וימנע השתקפות מציקה. כמו כן, כדאי לבדוק האם יש בשעון זרחן שמאפשר למשתמש לראות מה השעה גם בשעות הלילה.

  1. צמיד או רצועה? האם חשוב לי שהרצועה תהיה נוחה? עמידה? מעודנת?

אם מגעה של הרצועה חשוב לכם רצוי שתרכשו שעון עם רצועות. הרצועות גם יעניקו לשעון מראה מעודן יותר. אם חשובה לכם בעיקר העמידות של השעון עדיף שתרכשו צמידי מתכת אך יש לדעת שהם יצרו תחושת קור בחודשי החורף. כמו כן, עלולות שיערות הידיים שלכם להיתפס בהם.

  1. אטימות בפני מים – כאן אין יותר מדי סיבה לשאול את עצמכם שאלות. כולם שוטפים ידיים (אנו מקווים), רוחצים כלים ומבצעים פעולות נוספות שעלולות לגרום לשעון להתרטב, לכן, כדאי לבחור השעון שאטום בפני מים. רמת האטימות של שעונים עבים תהיה גבוהה יותר.
  2. משקל וגודל – מתאים לי "לסחוב" שעון גדול וכבד או שבא לי שעון קל ונוח?

    תמונה באדיבות: pixabay

חשוב מאוד להתאים בין היכולת הפיסית שלכם ובין משקלו של השעון – שעון גדול, כבד ומאסיבי לא יתאים ואף יראה מגוחך על יד עדינה. יש לזכור שהשעון נמצא על היד במשך שעות רבות ולכן לא מספיק לענוד אותו רק למשך מספר דקות כדי לקבל את התחושה הנכונה.

  1. מהו הסכום שאני מעוניין להוציא על השעון?

כפי שציינו – טווח המחירים של שעוני היוקרה נרחב ביותר כך שניתן למצוא למשל שעון יד של טומי הילפיגר במחיר של 1,060 ₪ (ניתן למצוא אותו גם ב- 800 ₪), שעון של מייקל קורס

במחיר של 1,880 ₪ (אפשר למצוא אותו גם ב- 671 ₪), שעון של חברת RADO במחיר 13,266 (אפשר למצוא את השעון במחיר של 9,995) ואלו הן רק מספר דוגמאות מהן ניתן להבין שגם את שעוני היוקרה אפשר למצוא במחירים משתלמים ומפתיעים.

מדוע חשוב לרכוש את שעון היוקרה בחנות המותג?

שעוני יוקרה איכותיים דורשים מכם להוציא לא מעט כספים (גם אם ניתן למצוא אותם במבצע) אך הם ילוו אתכם למשך זמן רב. כדי שלא לשגות ולבצע טעות שתגרום לעוגמת נפש רצוי לרכוש את שעוני היוקרה רק בחנויות המותגים, חנויות אלו יכולות להציג בפניכם תעודה כאשר לשעון יצורפו תעודות שמכילות מספר סידורי. אם יש לכם ספק שמדובר במותג אל תחששו לבקש מהמוכר להציג בפניכם את האישורים (הדבר תקף גם לגבי רכישות שנעשות באינטרנט).

המלצה נוספת תהיה לבדוק את היצע השעונים בחנויות המקוונות משום שיש חנויות שמציעות את אותו שעון אהוב במחירים משתלמים במיוחד. במקרה שבוחרים לבצע את הרכישה בחנות מקוונת יש לוודא שהאתר מאובטח ברמה הגבוהה ביותר. הרכישה מהחנויות המקוונות הפכה להיות פופולארית ביותר משום שהיא יכולה להתבצע בכל שעה ומכל מקום, אין צורך לעמוד בפקקים, לחפש חניה ולחכות בתורים וחלק מהחנויות מאפשרות ללקוחותיהן לעקוב אחר המשלוח ולקבל אותו עד הבית תוך מספר ימים.

מאמר בשיתוף פולו נינג'ה שעוני יוקרה

 

 

 

 

Exit mobile version