Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

שר הבריאות יעקב ליצמן ביקר בקו הייצור  של חטיפי "קראנצ'וס"

שר הבריאות יעקב ליצמן הגיע לביקור בקו הייצור של חטיפי קראנצ'וס.  הביקור נערך במסגרת השקת חטיפי קראנצ'וס, העומדים בדרישות רפורמת המזון של משרד הבריאות. לדברי השר: "חשוב לחנך את הילדים בעודם קטנים לאכול בריא ונכון"

את השר ופמלייתו אירחו יוני שסטוביץ בעלי קבוצת שסטוביץ, דב גוברין משנה למנכ"ל הקבוצה וסתיו יואלי מנהלת חטיבת המזון, אשר חשפו לראשונה את סדרת קראנצ'וס החדשה, העומדת בתקנים המחמירים של רפורמת הבריאות לשנת 2020, לתכולת נתרן, שומן רווי וסוכר.

שר הבריאות פתח את האירוע ואמר: "אני שמח על כך שיש היענות לייצור מוצרים שמורידים את אחוזי השומן הרווי והמלח. אשמח לבקר בכל מפעל בישראל שיודיע שהוא מוריד את הערכים התזונתיים בכדי לעודד הרגלי אכילה נכונים". לדבריו: "רפורמת סימון המזון תצא לפועל, למרות שיש לה מתנגדים ואנו מודיעים גם שלא נדחה אותה. יש בישראל בעיה אמיתית של השמנה, אנו בין הגרועים בעולם וכמו כן בעיית סכרת ויש חשיבות לשנות את הרגלי האכילה ולחנך את הילדים בעוד הם קטנים, לאכול נכון ובריא".

מימין לשמאל שר הבריאות יעקב ליצמן, יוני שסטוביץ צלם בן פרידמן (Custom)

דב גוברין משנה למנכ"ל קבוצת שסטוביץ אמר לשר: "קראנצ'וס הוא החטיף הראשון בישראל שאימץ את הרפורמה החדשה ומביא לצרכן הישראלי מוצרים בעלי ערכים מופחתים, סדרת קראנצ'וס הינה סדרת החטיפים הראשונה בארץ המיוצרת עם שמן קנולה והיא גם סדרת החטיפים הראשונה עם פחות מ- 400 מ"ג נתרן".

סתיו יואלי מנהלת חטיבת המזון בשסטוביץ: "למרות ההזדמנות שניתנה לעשות את המהלך בשלוש פעימות, חטיפי קראנצ'וס עומדים בכל דרישות משרד הבריאות לשנת 2020 להפחתת נתרן, סוכר ושומן רווי תוך שימוש בשמן קנולה. אני מאמינה כי מהלך זה יהפוך את קראנצ'וס, לאלטרנטיבה המועדפת עבור הורים רבים בישראל. השקענו מאמצי פיתוח רבים בשיפור הערכים התזונתיים של החטיפים תוך הקפדה ובדיקה מעמיקה של התקבלות הטעם והעדפה. במבחני הטעימה שערכנו עולה כי החטיפים המופחתים טעימים לא פחות ובחלק מהטעמים אף עדיפים, במיוחד הפלאפל והברביקיו".

Exit mobile version