Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

תהליך הכנסת האוכל הבריא לבתי הספר בארץ יוצא לדרך

בהתאם לחוזר מנכ"ל לתזונה בריאה ונכונה במוסדות חינוך, המורה על הוצאת מזון מטוגן, חטיפים, ממתקים ושתייה ממותקת מתפריטם של התלמידים, תשווק חברת חטיפי הבריאות 'רפאל'ס' דגנים וגרנולה על טהרת הרכיבים הטבעיים.

בעקבות מגמה שהולכת וגוברת ברחבי העולם בהקשר של תזונה בריאה והרגלי תזונה בריאים, גם בבתי הספר, משרד החינוך בהובלתו של שר החינוך נפתלי בנט, החליט שעל מנת שבתי הספר בארץ ידמו לבתי ספר בשאר העולם, מעכשיו יחלו איסורים על הכנסת שתייה מתוקה , חטיפים וממתקים לבתי

תזונה בריאה בבתי הספר. צילום: שהם אפרתי

הספר. במקומם יכנסו לתפריט המזנונים בבתי הספר מוצרי מזון טבעיים, מזונות בריאים וחטיפי גרנולה ודגנים. מי שתספק את אותם מוצרים בריאים היא חברת המזון 'רפאל'ס' העוסקת בהכנת אוכל בריא בשלל תחומי המזון. החברה תספק לבתי הספר את מוצריה למספר בתי ספר ראשונים בדרום במרכז ובצפון הארץ. בהמשך בכוונת החברה לספק לכלל  תלמידי המדינה את המזון הבריא. בין היתר יכנסו לתפריט התלמידים חטיפי גרנולה, תערובות אגוזים ואף חטיפי תמרים. כולם על טהרת המרכיבים הטבעיים בלבד.

לדברי רפאל ממבר, מנהל המכירות והשיווק ברפאל'ס, שמח על הבחירה בחברה, ובטוח שזהו צעד משמעותי בקידום החזון של רפאל'ס להביא מוצרי מזון בריאים הקרובים לטבע. "משרד החינוך מחולל לשמחתנו מהפכה ולאחר שנים של מכר של מזון מעובד ומתועש במוסדות חינוך, הוא מבצע צעד משמעותי בקידום בריאות התלמידים. אנו שמחים לקחת חלק במהפכה הזו וללא ספק מאמינים כי תזונה מיטבית ובריאה קשורה בקשר הדוק עם הישגים, מצוינות, כוח ושמחת חיים החשובים כל כך לדור העתיד".

Exit mobile version