Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

תוכנה לבקרת כניסה לשליטה על כניסה למשרדים ומתקנים

בתי עסק, מפעלים, משרדים ומוסדות ציבור – כל אלו ועוד זקוקים לפתרונות מיגון ואבטחה, וניתן למצוא בהם מגוון מערכות של בקרת כניסה ממוחשבת עם תוכנה מתקדמת לשליטה מלאה על הכניסה או מספר כניסות במבנה.

כדאי לדעת כי לאור ההתפתחות המהירה בעולם המחשוב והתקשורת, פותחו מערכות חדשניות ומתקדמות לבקרת כניסה, אלו מערכות משוכללות עם ציוד קצה מתקדם המבטיחות יכולות שליטה וניהול בהתאמה מושלמת לצרכי הלקוח.

מערכת פשוטה להפעלה

בקרת כניסה. תמונה: pixabay

יש בשוק מגוון מערכות לבקרת כניסה, לכן מומלץ לפנות לחברה מקצועית ומובילה המתמחה ביבוא, פיתוח, שיווק והתקנת מוצרי זיהוי אלקטרוניים ומערכות בקרה מתקדמות. כיום, ניתן לבחור לעסק מערכת יחסית פשוטה לבקרת כניסה, אך יש גם מערכות מתקדמות עם תוכנה פשוטה להפעלה וידידותית למשתמש, אלו מערכות המספקות פתרון הוליסטי מקיף לצורכי האבטחה של הלקוח, עם יכולות שליטה מתקדמות ויכולות ניהול מגוונות.

כאשר בוחרים לעסק מערכת בקרת כניסה חשוב לבדוק את תאימות התוכנה לצורכי האבטחה והניהול של הלקוח. יש מערכות הכוללות תוכנה המספקת מענה מושלם לצורכי הניהול של דרגים שונים בארגון. באמצעות התוכנה ניתן להשיג תאימות מוחלטת בין שכבות האבטחה הנדרשות לבין רמת השליטה. יש תוכנות הכוללות בין השאר כלי ניהול מתקדמים כמו שעון נוכחות עובדים ותוכנות המאפשרות לצפות בהיסטוריה של כניסה למתקנים ולחדרים שונים במבנה.

בקרת כניסה ממוחשבת בהתאמה לצורכי האבטחה של הלקוח

לכל לקוח יש צורכי אבטחה ומיגון מעט שונים, לכן חשוב לבחור מערכת המתאימה כמו כפפה ליד לצורכי הארגון. אם בעבר היה נהוג להתקין מערכות יחסית פשוטות כמו אינטרקום וקודן בכניסה לעסק, כיום יש מערכות ממוחשבות ורשתיות המנוהלות ונשלטות על ידי תוכנה מקצועית ובאמצעות חיבור המערכת לציוד קצה מתקדם כמו קורא טביעת אצבע, קורא כרטיסי קרבה וכיוצא בזה.

מערכת בקרת כניסה ממוחשבת כוללת תוכנה ייעודית באמצעותה ניתן להגדיר הרשאות שונות, לקבוע הגבלות כניסה לחדרים ולמתקנים שונים לפי שעות, ימים והרשאה, לאסוף נתוני נוכחות ולהפיק דוח יומי, שבועי וחודשי, לתעד היסטוריית כניסות ויציאות בדלתות שונות ולקבל התראה בזמן אמת על ניסיון כניסה או ניסיון פתיחת דלת על ידי גורם לא מורשה.

שליטה מלאה על המתחם   

כאמור, יש מגוון מערכות בקרת כניסה, חלקן פשוטות יחסית וחלקן מורכבות ומתקדמות טכנולוגית. בהתאם לצורכי האבטחה של הלקוח ניתן לתכנן ולהתאים עבורו את המערכת שתספק לו את המענה הטוב ביותר. מערכת מתקדמת לבקרה כניסה כוללת תוכנה המאפשרת שליטה מלאה על המתחם, לרבות הפקת דוחות ניהוליים ודוחות נוספים, ואפשרות לצפות גרפית בנתונים שונים, למשל מיפוי תנועת העובדים במתחם.

מערכת מתקדמת לבקרת כניסה עם תוכנה ידידותית למשתמש כדאי להזמין רק מחברת אי.די.פי מוצרי זיהוי אלקטרוניים בע"מ. החברה הוקמה בשנת 1994 ונחשבת לחברה המובילה בישראל בתחומי בקרות כניסה, בקרים מתוכנתים, אמצעי זיהוי ועוד. החברה מציעה פתרון מקיף ומותאם אישית לכל לקוח.

Exit mobile version