Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

תכנון חופשה באילת המתאימה לציבור הדתי

עיר הנופש אילת מושכת אליה מזה שנים רבות תיירים מהארץ ומהעולם. תיירים בגילאים שונים מגיעים מכל מקום, האוכלוסייה המגיעה לבילוי מגוונת ולכל אחת יש דרישות משלה. לעתים יכולה העיר להיתפס כמתאימה לצעירים ולחילוניים בלבד, אך למעשה היא מתאימה מאד למשפחות ויכולה להיות המקום המושלם לחופשה גם עבור הציבור הדתי. בכתבה זו ריכזנו מספר פעילויות המתאימות לציבור הדתי ויקלו עליכם לתכנן את החופשה שלכם.

התחילו בבחירת המלון המתאים לכם

תכנון חופשה באילת שתתאים לציבור הדתי מתחילה בבחירה נכונה של המלון. רוב המלונות באילת מתאימים לשומרי כשרות, ועם זאת אתם בוודאי לא תרצו להתפשר על פחות ממטבח מעולה לאורך כל החופשה שלכם.  מלונות כשרים באילת כמו דן אילת או דן פנורמה אילת – מתאימה בדיוק לציבור הדתי. המלונות מתאימים למשפחות, החדרים בהם מרווחים, השירות בלתי מתפשר ומקצועי, כיאה לרשת והמלונות מציעים תמורה הולמת לתשלום.

תמונה באדיבות מלונות דן,דן פנורמה

הפלגה בים האדום

ישנן שלל פעילויות "אילתיות" המתאימות גם לציבור הדתי, וחלקן מיועדות במיוחד עבורו. בעת תכנון החופשה תוכלו למצוא, בין היתר, גם שייט על הים האדום, כאשר ישנן ספינות המיועדות לקהל הדתי ואליהן יעלו תיירים רק בלבוש צנוע. עליכם לבדוק מראש אם הספינה מתאימה לכם, לכמה זמן היא יוצאת ותמיד להתארגן עם מספיק מים וכובע.

שחיה בחופים נפרדים

אילת נתפסת כעיר המתאימה לצעירים ולחילוניים בין היתר בשל חופי הרחצה שלה, אך כדאי לדעת שיש לה גם חוף נפרד המתאים במיוחד לקהל הדתי. חוף זה אינו נופל ברמתו משאר החופים, יש בו מקלחות מסודרות, כיסאות ישיבה וכל מתקן שאפשר לצפות שיוצע למבקרים בחוף ים מוסדר. כמובן, מדובר בים האדום – ים צלול ונעים, ובשחייה עם משקפת ועם שנורקל אפשר ליהנות גם מצפייה מקרוב בחיי הדגה המרתקים שבו.

פעילויות ברחבי העיר

שלל פעילויות מחכות לכם בתוך העיר אילת, והן מתקיימות במרחבים סגורים וממוזגים ומתאימות לקהל הדתי. המצפה התת ימי מעורר השתאות ומזמין אתכם לקחת חלק בעולם המים של אילת בלי להירטב. המצפה קיים כבר שנים רבות, ולא מזמן הוא התחדש במתחם נוסף של עולם הכרישים שהחוויה בו נדמית כהליכה בתוך האקווריום כשהכרישים נעים בו בטבעיות. פעילות נוספת יכולה להיות כניסה אל מתחם האייס קיוב הקפוא, שבו אפשר להתקרר תוך ביקור במתחם קרח שיש בו פסלים, מגלשות ושלל אלמנטים. גם טיול בתוך העיר וביקור לילי במזרקות הצבעוניות יכול להיות נפלא והוא מתאים גם לציבור הדתי.

צאו מחוץ לעיר

אילת היא עיר יפהפייה ומה שמסביב לה מרשים לא פחות ממה שנמצא במרכזה. ההרים המדבריים מציעים שלל מסלולים, נופים מרגשים ועולם חי שייחודי רק למדבר. בעת תכנון חופשה באילת מומלץ לחשוב על העיר כמכלול ולתכנן טיול רגלי באחד מהמסלולים הרבים שסובבים אותה או טיול ג'יפים בהנחייתו של מדריך מקצועי.

 

Exit mobile version