Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

תמונה אחת שווה אלף מילים

בימים אלו מקיימת מכללת תלפיות לחינוך את תערוכת הצילום השנתית בגלריה האחרת בקמפוס המכללה. בתערוכה מציגות הסטודנטיות סגנונות צילום ייחודיים המשלבים עריכה ומשחק בין אפקטים שונים המספקים הצצה אל נפשן וליבותיהן.

"האם הטכנולוגיה משרתת את בני האדם או פוגעת בהם, האם יש להושיט אליה יד, או שמא לברוח?" כך מתארת מיכל אטיאס, סטודנטית שנה ג' במסלול האומנות במכללה האקדמית לחינוך תלפיות את עבודתה המוצגת בימים אלו בתערוכת המכללה בחולון.
מיכל, כמו סטודנטיות נוספות במסלול האומנות מציגות בימים אלו מבחר מעבודותיהן המשלבים טכנולוגיות ושיטות צילום ייחודיות בד בבד עם עריכה ייחודית המאפשרת הצצה אל תוככי הנפש והתחבטויות הלב של הצלמת.
מתוך התערוכה. צילום: מיכל אטיאס, באדיבות דוברות המכללה
ד"ר מתי פישר, ראש המסלול: "הצילום הוא ראי אל הנפש ואל המחשבה היותר עמוקה של האדם. היכולות לתפוס את הרגע, את המציאות ולהוציא ממנה את הפנימיות של הצלם היא יכולת מופלאה והבנות הצליחו להנגיש את עצמן בתערוכה באופן יוצא דופן".
הפתיחה תהיה ביום ראשון 25.11 בשעה 10:00 בהשתתפות הנהלת המכללה.
מהמסלול לאמנות במכללת תלפיות מוסיפים:"התערוכה משקפת את המעורבות של הסטודנטיות בסוגיות עכשוויות כמו: יחסי הגומלין בין בני האדם למערכות הטכנולוגיה, מקומו של האדם בעיר הענקית, תפקידה של האמנות בתיעוד המסורת, המקום המצטמצם לבעלי החיים בעולם העכשווי ותפקידה של היצירתיות האמנותית בעיצוב העתיד. שילוב הידע הטכני והאסתטי  עם המעורבות הרגשית אפשרו לסטודנטיות, בהנחיית המרצה טל יזרעאל, למצות את הפוטנציאל היצירתי שלהן בתערוכה. הצילומים מוצגים כסדרות שבכל אחת מהן טופל נושא ורעיון יחודי."
צילום:דוברות המכללה
Exit mobile version