Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

תרבות מדליקה במוזיאון ארצות המקרא

מוזיאון ארצות המקרא מזמין את כל המשפחה לחגוג את ל"ג בעומר ויום המוזיאונים הבינלאומי בפעילויות מיוחדות ויחד עם הילדים לחוות את ההיסטוריה הקדומה של ארצות המקרא באמצעות משקפי תלת ממד ומציאות מדומה. הכניסה והפעילות חינם לכל המשפחה.

בין מדורה למדורה מוזיאון ארצות המקרא מזמין אתכם לחגוג את יום המוזיאונים הבינלאומי וליהנות ממגוון של פעילויות בהשראת הנושא השנתי של הנבחר: "מוזיאונים כמוקדי תרבות – העתיד של המסורת".

אנחנו מזמינים אתכם למסלול מיוחד בגלריות המוזיאון סטארט אפ ארצות המקרא – מסורת של חדשנות, שמפגיש בין ההמצאות והגילויים של העולם הקדום לבין סטארט-אפים ישראלים מובילים של השנים האחרונות. 6 תחנות, 6 מוצגים, 6 נושאים – המסלול מעניק למבקר נקודות מבט מפתיעות על מהפכות גדולות של העולם הקדום ואלו של העידן החדש בשישה תחומים מרכזיים: עיור, ארגון ושמירת מידע, מים, סביבה ובריאות – ומעורר מחשבה לגבי אתגרי העתיד.

צילום: דודי סער

בנוסף, אנחנו מציעים  חוויה מוזיאונית חדשה בטכנולוגיית AR/VR משולבת, שמפיחה חיים במוצגים העתיקים ומחזירה אותנו לעולמות עתיקים ומאפשרת לנו לרגע קט לחוות אותם כאילו אנחנו שם.. דרך מוצגי המוזיאון יתעורר עולמם העתיק של מצרים ושומר כשלנגד עיני המשתתפים יתגבש באורח פלא חדר קבורה מצרי מעוטר עם דמויות מהעבר, ומקדש שומרי מפואר מהעיר אור. בנוסף יוכלו לשחק באפליקציית "המרוץ למוזיאון" הייחודית ולהשתתף במגוון פעילויות עצמיות לכל המשפחה.

סיורים מודרכים למבוגרים בגלריות המוזאון:  10:30 – באנגלית | 11:00 – בעברית

מומלץ להירשם מראש

Exit mobile version