Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

תשכחו מהגשר – יישור שיניים בלתי נראה

בעבר יישור שיניים, לילדים או למבוגרים, היה כרוך בטיפולים ממושכים, כואבים וגם בולטים מאוד מבחינת הנראות שלהם. אנשים רבים, בעיקר בני נוער, נרתעו מהם בגלל האסתטיקה הבעייתית של טיפולי יישור שיניים כמו גשר או סמכים בולטים ממתכת. לשמחתנו, כיום קיימות אפשרויות טיפול אחרות. ד" עיני מסביר לנו שיש אפשרויות טיפול מתקדמות יותר, לרוב הן יעילות בהרבה וכואבות פחות, הן גם אסתטיות הרבה יותר. אחת מהשיטות הללו היא שיטה של יישור שיניים בלתי נראה הנקראת אינויזליין.

מהי שיטת אינויזליין?

שיטה חדשנית זו ליישור שיניים הומצאה בארצות הברית ומבוססת על הדמיה ממוחשבת לצורך תכנון הטיפול וייצור קשתיות שקופות ומותאמות לפיו של המטופל. פלטות אלה עשויות פלסטיק שקוף ולכן הן בלתי נראות כאשר שמים אותן על השיניים. שיטת טיפול זו מתאימה גם לבני נוער וגם למבוגרים. כל מי שנרתע עד כה מטיפול אורתודנטי בגלל החשש כיצד הטיפול ישפיע על מראה הפה והפנים שלו יכול כעת להיעזר בשיטה זו וליהנות מטיפול בלתי נראה ובסופו גם משיניים ישרות ויפות.

יתרונות הטיפול בשיטת אינויזליין

לטיפול בשיטת אינויזליין יתרונות רבים. הטכנולוגיה החדשנית עליה מתבסס הטיפול עושה שימוש בהדמיה תלת מימדית של שיני ולסתות המטופל ובכך מתאפשרת התאמה אישית ומדויקת של הטיפול למטופל. כמו כן, משך הטיפול הוא קצר יחסית לעומת טיפולים אחרים ועדיין מצליח להגיע לתוצאות מצוינות. במהלך הטיפול ניתן בקלות לשמור על ניקיון השיניים והקשתיות שכן את הקשתיות ניתן להסיר ולהרכיב בחזרה ללא קושי. וכאמור, הקשתיות הינן שקופות ולכן מדובר בטיפול ברמת אסתטיקה גבוהה.

צילום: Pixabay
כיצד מתבצע הטיפול

ד"ר עיני הנחשב לאחד מהמומחים המובילים בישראל לטיפולי אורתודנטיה מציין כי יישור שיניים בלתי נראה בשיטת אינויזליין דורש מומחיות ומקצועיות רבה מצד הרופא המטפל. יש מעט מומחים בישראל המתמחים בשיטה זו לכן חשוב לבחור היטב את הרופא. בתחילה תבוצע סריקה של הפה והשיניים על מנת לבנות תוכנית טיפול אישית ומותאמת לכל שן ושן. לאחר שמתקבלות תוצאות ההדמיה ונבנית תוכנית הטיפול מיוצרות הקשתיות בחברת אינויזליין.

בשלב זה מדריך רופא השיניים המומחה את המטופל כיצד להרכיב ולהסיר את הקשתיות, כיצד לנקות את השיניים ואת הקשתיות וכיוצא בזה. במהלך הטיפול נדרשת ביקורת של אחת לחודש על מנת לוודא שהטיפול מתקדם בהתאם למתוכנן ולבצע התאמות שונות, באם נדרשות כאלה. הטיפול בשיטת אינויזליין הוא טיפול המתוכנן ומבצוע בקפידה ובמקצועיות רבה ובסופו ניתן ליהנות משיניים ישרות ובריאות. מעורבות המטופל היא קריטית להצלחת יישור השיניים מאחר ויש להשתמש בקשתיות לפחות 22 שעות ביום, למעט בזמן האוכל וצחצוח השיניים.

מי יכול להתאים לכם טיפול בשיטת אינויזליין

יישור שיניים בלתי נראה בשיטת אינויזליין זה טיפול חדשני. יש לבצע טיפול זה רק אצל רופא מומחה ליישור שיניים אשר עבר את ההכשרה המתאימה ויש לו את כל המכשור והקשר הדרוש לכך עם חברת אינויזליין. יחד עם זאת, גם לשיתוף הפעולה של המטופל יש השפעה על הצלחת הטיפול.

Exit mobile version