Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

דלתות פנים נסתרות

אחת האפשרויות המעניינות כיום בעולם דלתות הפנים היא לשלב דלת נסתרת. דלתות נסתרות מספקות קו אחיד וישר עם הקיר, מבלי המסגר לה התרגלנו של המשקוף. הדבר מספק לחלל עיצוב נקי, אסתטי ונטול מסגור. בחללים רבים בהם משולבות דלתות נסתרות ההרגשה היא של מינימליסטיות ויוקרה, כאשר לא תמיד שמים לב לכך שמה שתורם לכך בעיקר אלו הן דלתות פנים מיוחדות שהן נסתרות.

מראה נקי ושלם

יש סוגים רבים של דלתות פנים, כאשר דלתות פנים נסתרות בצבעים שונים ועם עיצובים שונים יכולות לשנות, ולחולל למעשה מהפך בכל החלל העיצובי – בין אם מדובר על בית או על משרדים. דלת נסתרת נקראת כך משום שכאשר היא סגורה לא ניתן להבחין בציר של הדלת עצמה. במקרה הזה ישנו קו תפר דק מאוד – מה שמספק את המראה האלגנטי והמושלם עליו אנחנו מדברים.

למשרד ולבית

גם בבית וגם במשרד ניתן לשלב בקלות דלתות פנים מסוג זה, ולהנות מיוקרה וסטייל בבת אחת. הדבר גם מספק יתרון נוסף והוא בכך שלא נדרש עוד הרבה כדי לעצב את החלל כולו. דלתות נסתרות תורמות המון, ומספיק רק לשלב ריהוט מינימליסטי ותאורה מתאימה, והכל מושלם בלי מאמץ עיצובי כמעט.

המנגנון הנסתר

שמו של המנגנון אשר מאפשר לדלת להיות נסתרת הוא מנגנון אשר נקרא בשפה המקצועית שטופקנט. הכנף של הדלת היא ללא פלס וגם המשקוף שונה. המשקוף הוא לא משקוף סטנדרט אלא מיוחד ומותאם לדלתות בעלות ציר שהוא נסתר.

אולי זה יפתיע אתכם אבל התקציב הנוסף הדרוש עבור דלתות פנים הוא לא גבוה. ולא רק דלתות פנים אלא חשוב מאוד גם חלל המטבח – בין אם מדובר על בית או משרדים. גם כאן, תוכלו לשוות למטבחים שלכם יוקרה ואלגנטיות בלי הרבה מאמץ ובלי תקציב מנופח וחריג. עבור מטבחים ניתן לצקת עיצוב יוקרתי עם אלמנטים פשוטים וחלקים, בהתאם לטעם העיצובי שלכם.

Exit mobile version