Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

סדרה חדשה עטורת כוכבים על אלברט איינשטיין

 

"גאון" – סדרה חדשה על הגאון אלברט איינשטיין תשודר בקרוב בערוץ נשיונל ג'אוגרפיק. עם כוכבת ישראלית – אניה בוקשטיין.  

ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק ישדר לראשונה בשידור בכורה סדרת דרמה.  הסדרה "גאון" בכיכובם של השחקנים ג'פרי ראש (נאום המלך), אמילי ווטסון (לשבור את הגלים), ג'וני פלין,  טי אר נייט, סת' גייבל, וינסנט קרטיזר ואניה בוקשטיין.

הסדרה בת 10 הפרקים  של אולפני פוקס המאה ה – 21 (שהפיקה בשנים האחרונות את סיפור פשע אמריקאי, זוכת פרס גלובוס הזהב) ואימג'ן טלויז'ן (מפיקת "24") ובהפקת זוכי פרס האוסקר בריאן גרייזר ורון הווארד.

שידור בכורה של הסדרה ב –יום שבת 29.4.17

תמונה: יח"צ

21:45 בנשיונל ג'יאוגרפיק

איך זה שאיש אינו מבין אותי, והכל מחבבים אותי? – אלברט איינשטיין 1944

למרות שפעילותו המדעית ממשיכה לעורר יראת כבוד, מעטים יודעים את סיפור חייו הפרטיים והסוערים של אחד הסמלים הבולטים ביותר של המאה ה -20,  אלברט איינשטיין.

הסדרה עוקבת אחר חייו של המדען היהודי המבריק, זוכה פרס נובל לפיזיקה ומגלה כיצד הפך איינשטיין, פקיד יצירתי במשרד הפטנטים, שמתקשה לקבל משרת הוראה ולכוד בנישואים כושלים, לפענח את סודות האטום והייקום באמצעות תורת היחסות שהגה. הסדרה עוסקת באדם שמאחורי ההישגים המדהימים, פעילותו הפולטית, חיי המשפחה שלו ומערכות היחסים המורכבות שקיים.

כל פרק יעסוק בהשגיו המדעיים יוצאי הדופן של איינשטיין, לצד הקשרים האישיים מלאי התהפוכות בחייו. הסדרה מבוססת על ספרו רב המכר של וולטר אייזקסון: " חייו והיקום שלו". מפיקים את הסדרה רון הווארד, שאף מביים את הפרק הראשון ובריאן גרייזר.

בתפקיד איינשטיין הצעיר משחק ג'וני פלין ובתפקיד איינשטיין הבוגר השחקן, זוכה פרס האוסקר, ג'פרי ראש. עוד מככבים: אמילי ווטסון כאשתו השניה של איינשטיין, ניקולס רו ועוד רבים וטובים. אניה בוקשטיין הישראלית משחקת אף היא בסדרה בתפקיד מרגריטה קוננקובה, המאהבת האחרונה של איינשטיין.

 

Exit mobile version