Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מורן בוארון במתכון פסח היישר ממתכוני אמא

היא כמעט הגיעה לגמר של "משחקי השף", והייתה אחת המתמודדות הבולטות בנבחרת של השף מאיר אדוני.  לקראת חג הפסח, משתפת מורן במתכון "כשל"פי" ייחודיי היישר ממתכוני אמא.

לפני כשלושה חודשים מורן בוארון הגיעה למשרדי מעוף באשקלון – הזרוע הביצועית של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, שם פגשה את חזי שגיא, מנהל הסניף – "נפגשתי עם חזי בדצמבר האחרון ושטחתי בפניו את הרעיון שלי. מדובר בחלל אירוח שעל הגג ייערכו סדנאות קולינריה, קייטרינג בשישי ושבת שניתן לבוא ולקנות, וגם מסעדה" שחזרה בוארון השבוע.

"לחזי קודם כל נדלקו העיניים, כשהוא ראה את התשוקה שבה דיברתי. הוא חיבר אותי עם היועצת של מעוף ואמר לי 'היא הכי עסוקה אצלנו אבל היא תיקח אותך הכי גבוה' ובנוסף התחלתי קורס בנושא יזמות עסקית – "יוזמים עסק".

צילום: באדיבות צבי תקשורת ויח"צ

"במקביל התחלתי להיפגש עם אביטל היועצת, וממש במפגש הראשון שלנו התחלנו לבנות תכנית עבודה, התחלנו לחשוב על בניית מותג שם לעסק ולוגו , הכנו דף עסקי לפייסבוק, היא פשוט מדהימה".

העסק החדש של מורן עתיד להיפתח בשבועות הקרובים: 'טופ מאמא'- געגוע שפוגש טעמים' ברחוב אלי כהן 10  מאחורי  העירייה באשקלון.

זה מה שאני מתמחה בו – אוכל שיוצר געגוע , יהיו שם גם סדנאת קולינריה, ארוחות קונספט. ארוחות משותפות שנרשמים מראש, ואנשים שלא מכירים אחד את השני נפגשים אוכלים אוכל טעים באווירה קלילה , קייטרינג בסוף שבוע ומגוון הפתעות קולינריות".

לכבוד פסח מצרפת השפית מתכון מומלץ

בסטיל – מתכון טריפוליטאי

מצרכים:

הוראות ההכנה:

 

 

 

Exit mobile version