Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

7250 – ספר חדש לאילן הייטנר

ילדים זה שמחה? תלוי את מי שואלים ומתי. החדש של אילן הייטנר, מחבר רב המכר "חכמת הבגלה" , "האיש שלא רצה להיות קטן" ועוד , הוא ספר חובה למי שנמצא בזוגיות עם או בלי ילדים ובעיקר למי שרוצה לצחוק והרבה . כי חיים רק פעם אחת.

ביום שקניתי אותו השתדלתי להשאיר אותו סגור. הסתכלתי על העטיפה וניסיתי רק להבין מה זה המספר הזה שמופיעה על הכריכה. לא רציתי לפתוח אותו כי ידעתי שמהרגע שאתחיל לקרוא בו אתמכר. ואכן התמכרתי. אני זוכרת שאפילו הקצבתי לעצמי כמה דפים ביום (כמובן שלא הצלחתי לעמוד במשימה). נו אילן הייטנר  זה אילן הייטנר והכתיבה שלו סוחפת, מבדרת, מרגשת, מהפנטת וקלילה. כזאת שגם אם אתם מהזן הזה של האנשים "שמעולם לא קראו ספר" זה בדיוק הספר שיגרום לכם להתחיל לקרוא.

7250 אילן הייטנר. צילום יפעת עייאש

הפעם אילן הייטנר הפתיע ומאוד לטובה! את הגסויות של "קציצות" "האדיוט המושלם" "מלך החומוס ומלכת האמבטיה" ועוד השאיר בצד ונפרד מהרווק התל אביבי החילוני והגאה – והפך לקריא גם למגזר שלנו ובהחלט גם לאבא גאה ביותר לספר מושלם שיילד ממש לפני כמה ימים. אני מבטיחה שמסע העינויים שלו יהפוך למסע עינוגים צרוף לכל קורא באשר הוא (גברים ונשים כאחד). ובעיקר לקוראים החובקים ילד או שניים (או יותר).

המפתיע בספר הוא דווקא העזר כנגדו "אשת החיל" הפרטית שלו . לא, היא לא מרוויחה כסף (לא משהו ששווה בכלל להתחייס אליו), אין לה עובדים (אם כבר היא עובדת אצל ארבע זאטוטים ובעל אחד שילד בעצמו , שיש לו כמעט תמיד דדליין, זמן התבודדות ו"התאבדיות" (מילה שרק קוראי הספר יבינו את פרושה) ובעיקר – התייחסות שונה משלה על כל דבר ועניין. בתוך תוכה היא רוצה לשוב ולהכיר את האביר על הסוס שאיתו התחתנה אבל משהו גורם לה להבין שאולי, אולי זה הסוף.

פתאום באמצע החיים הם עוזבים הכל ונוסעים לחוות את הסיוט הכי מדהים שלהם , גן עדן המלא הרבה גהנום שיוביל אותם להבנות ותובנות שהרבה זוגות חווים בשנים האחרונות.

ואם עדיין לא הבנתם, בלי קשר ל"שבוע הספר" שבא עלינו לטובה אני ממליצה לכם  לפנות מקום של כבוד בספריה הביתית  והפרטית שלכם – לספר שהולך להכאיב, לבדר , להצחיק אתכם בטירוף ולשנות לכולם את החיים.

יפעת עייאש צילמה וממליצה על 7250 של אילן הייטנר

 

Exit mobile version