עפ"י מחקר צרכנים של "הגל החדש" 92% ממשקי הבית הישראלים צורכים ופלים של חברת 'מן' בדגש על טעמי השוקולד. עפ"י הדו"ח, חברת "מן" מובילה את המכירות בקרב הקהל הדתי והחרדי ומדורגת במקום השני אחרי חברת "עלית" בקרב המגזר הכללי.
הישראלים אוהבים ופלים – במהלך השנים חל גידול מתמיד בצריכת הופלים בישראל. עפ"י מחקר צרכנים של "הגל החדש" 92% ממשקי הבית הישראלים צורכים את המוצר. מנתוני החברה עולה כי, עונת החורף היא החזקה ביותר בקטגוריה. ההשפעה המירבית של העונות היא במצופים ובופלים, אולם נראה שלעונתיות אין הרבה השפעה על העוגיות.
טעם השוקולד בופלים שולט בכל העולם, אולם בחו"ל פתוחים יותר לטעמים מגוונים. 83% מהופלים הנמכרים בישראל הם בטעם שוקולד, לעומת 70% בחו"ל. בעוד שבישראל טעם הלימון הוא במקום השני (9%), בחו"ל טעם הוניל הוא השני המוביל (13%). הישראלים מעדיפים צריכת ופלים בחבילה קטנה (180 – 200 גרם), לעומת הקהילה היהודית בחו"ל שמעדיפה אריזות ופלים גדולות (500 גרם).
הנתונים התקבלו מחברת 'מן' החברה הישראלית המתמחה בייצור ושיווק מוצרי ופלים ועוגיות, אשר חגגה השנה 60 שנה להיווסדה ורעננה את המותג הנוסטלגי והשפה העיצובית של מוצרי החברה. עפ"י נתוני נילסן, שוק הופלים המקומי בישראל עמד על 209.2 מיליון ₪ נכון לשנת 2014, עלייה של 2.3% מתקופה מקבילה אשתקד. שוק העוגיות הבסיסיות המקומי בישראל עומד על 12.4 מיליון ₪ בשנה. עפ"י הדו"ח, ופלים ועוגיות "מן" הינו מותג הופלים והעוגיות השני בגודלו בישראל! בקרב הקהל הדתי והחרדי, ופלים ועוגיות "מן" הינו המותג הראשון והמוביל! עפ"י נתוני הדו"ח, מדורגת "מן" במקום השני, עם נתח שוק של 13%, בדירוג ופלים כמותי בכלל השוק, אחרי חברת "עלית" המחזיקה בנתח שוק של 35%.
על פי דירוג ופלים כספי של מותגי הופלים בקהל הדתי וה
חרדי, מדורגת "מן" במקום הראשון, עם נתח שוק של 22%, כש"עלית" אחריה עם נתח שוק של 19%, עדין 16%, יש 12% ומנעמים עם 10%. בשוק העוגיות הביתיות מחזיקה "מן" בנתח שוק שבין 12 ל- 14 אחוזים בדירוג הכמותי והכספי, מקום שני אחרי חברת "שקד" המחזיקה בכ- 20% בממוצע, כשמתחתן חברות אסם, אחוה, אנג'ל, ברמן ואחרים.
חברת "מן" בצמיחה מתמדת, בעשור האחרון הכפילה החברה המשפחתית את הכנסותיה ממכירות. פילוח מכירות מוצרי החברה הינו 60% ופלים, 23% עוגיות, 8% מאגדות, 7% מצופים וכ- 2% מוצרים ללא סוכר.