LG סללה את הדרך עבור שפע של מכשירי חשמל ואלקטרוניקה לבית, אולם המחויבות שלה לפיתוח של טלוויזיות ובמיוחד טכנולוגיית OLED קבעה סטנדרט חדש של מצוינות על פיו ימדדו הטלוויזיות בעתיד הקרוב. LG הצליחה להגדיל את חלקה בשוק טלוויזיות הפרימיום באמצעות טלוויזיות ה- OLED שלה, אותן החלה לייצר החברה לראשונה בשנת 2013.
בזכות הקפיצה הענקית של טכנולוגיית ה- OLED, קיבלה LG דריסת רגל משמעותית בתעשיית ה- OLED עם מומחיותה הטכנולוגית של LG בתחום .טלוויזיית ה-OLED של LG כבר שולטת בדירוג הרייטינג והרוויחה את התואר "מלכת הטלוויזיה".
טכנולוגיית הOLED מייצגת שינוי מרעיש בתחום עיצוב הטלוויזיה, תוך ניצול מקור אור העשוי מחומר אורגני כדי לאפשר לכל פיקסל להיות מואר ולהיכבות באופן עצמאי. ה- OLED מכיל פיקסלים שיכולים לפלוט בנפרד את הצבע האדום, הירוק והכחול הדרושים ליצירת תמונה מלאה. הצבע השחור נוצר על ידי הפעלה וכיבוי של הפיקסל, ולא על ידי חסימת תאורה אחורית. התוצאה היא צבע שחור מוחלט, אותו צבע שחור המזוהה עם טלוויזיית ה-OLED של LG. מסכי ה- OLED מתפארים במסכים עמידים וקלים יותר, זוויות צפייה רחבות יותר, רינדור צבע מעולה ואיכות תמונה משובחת וללא עיוותים.
"טכנולוגיית ה- OLED היא העתיד של עולם הטלוויזיות. היא מגדירה את הסטנדרט ברחבי העולם כולו", אמר מר. טוני בק, מנכ"ל חברת LG ELECTRONICS ישראל. "מי שצופה בטלוויזיה, מחפש חוויה מקיפה יותר. הצופים רוצים להיות שבויים בתמונה המופיעה על המסך ולחוות את התוכן ללא תחרות בבהירות התמונה. טלוויזיית ה- OLED של LG פורצת את כל הגבולות האלה ומציעה תכנים, צבעים וניגודים יוצאי דופן שיבטיחו שהצופים יקבלו את החוויה הטובה ביותר האפשרית כיום ובשנים הקרובות ".
עם הדרישה הגוברת לטלוויזיות פרמיום, דיווחה חברת LG על הרווח התפעולי הרבעוני הגבוה ביותר, העומד על 404.39 מיליון דולר, כמו גם רווח שיא תפעולי גבוה של כ- 9.9%. המכירות עלו ב -12% לעומת התקופה המקבילה ב -2010 ל -4.09 מיליארד דולר. האסטרטגיה שמציגה LG במטרה לגבור על התחרות על ידי הרחבת מרכיבי הפרמיום של הטלוויזיה, OLED ו Ultra HD, – מוכיחה שהיא אכן הצלחה. מכירות ה- OLED עד סוף הרבעון השלישי היו שוות למספר הכולל של יחידות שנמכרו בשנת 2016, אשר היו פי 2 לעומת 2015.
נתח השוק של LG OLED בשוק הפרמיום (שהוגדר לפי טלוויזיות שמחירן 2500$ ומעלה), עלה באופן משמעותי במהלך השנה האחרונה, מה שמאפשר לחברה להשיק בהצלחה מסכי פרמיום חדשים ולמנף את מעמדה בשווקים.
בשנת 2017 השיקה LG בפעם הראשונה את טלוויזיות ה-OLED מדגם W. ההישג ההנדסי אשר זכה באוסף הפרסים הגדול ביותר בתערוכת CES לשנת 2017, כולל זכייה בתוארBest of the Best.
טלוויזיית ה 77 אינץ' של LG OLED מסדרת ה-W מתהדרת לא רק באיכות תמונה מדהימה אלא גם בעיצוב מרשים, והיא מציגה מאפיין שנחשב בעבר לבלתי אפשרי: מסך חצי-גמיש ודק בצורה יוצאת דופן הנצמד לקיר באמצעות מגנטים, שאינו נועד לעמוד על רגליים או בסיס – באופן שונה מאוד מטלוויזיות העבר. החידוש מהווה את הביטוי האולטימטיבי לחוויית הקולנוע הביתי, והוא זמין כעת לצרכני טלוויזיה.
טלוויזיות ה-OLED של LG מוכרות בזכות הביצועים המעולים שלהן ונמצאות בשימוש Technicolor כמוניטורים בהפקות של סרטים הוליוודיים ותכני טלוויזיה כמו לוגאן ו Sense 8. שיתוף הפעולה עם Technicolor מאשש את הטענה ארוכת השנים של LG כי טלוויזיות ה-OLED שלהם מאפשרות למשתמשים ליהנות מחוויית צפייה באיכות פרמיום.
"בעוד רבים סוקרים ומשבחים לאורך השנים האחרונות, LG תמשיך לנקוט מאמצים על מנת להבטיח שהטכנולוגיה העדכנית והטובה ביותר מיושמת, כדי לספק לצרכנים שלה את חוויית הצפייה הטובה ביותר אי פעם. גם לאחר השבחים הרבים על ה-OLED, חברת LG לא תנוח על זרי הדפנה", הוסיף מר. טוני בק .
טלוויזיות העתיד יכילו את טכנולוגיית ה-OLED, ו-LG מובילה את הדרך קדימה בפיתוח הטכנולוגיה כדי להבטיח שהמשתמשים מפיקים את המרב מהחוויה. בקרוב, חוויית הצפייה הטובה בעולם לא תתאפשר רק בתוך הבית, אלא גם במכשירים הניידים שלהם ובנקודות ממשק נוספות שיאפשרו להם לתקשר עם משתמשים נוספים, בזמן שאנו נכנסים לעולם סוחף יותר, מהנה יותר.